021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 19 خرداد 1397 در ساعت 29 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
 

راهنمای خرید کمد لباس چوبی :

در هنگام خرید یک کمد لباس چوبی زیبا بایستی به موارد زیادی توجه کرد و بدانید مثل لوازم دیگر منزل چه ویژگی هایی بایستی داشته باشد تا آنچه که از یک کمد لباس نیاز دارین خواسته شما را بر آورده کرده باشد.

دراین بخش نکاتی را مطرح و اشاره مینمائیم که تا با مطالعه آن بلکه بتوانبد برای خرید یک کمد مناسب و ایده ال انتخاب مناسبی داشته باشید :

اندازه گیری جای کمد :

بهترین حالت برای یک کمد لباس زمانی است که بدون کم و کاست در جایی که برای کمد در نظر گرفته میشود قرار داده شود، اگر خریداری شده شما بیش از حد بزرگ و یا کوچک باشد سبب میشود دیزاین و دکوراسیون منزل شما جلوه مناسبی نداشته باشد و برای کد بانوی خانه آزار و اذیت دهنده باشد و آنطوری که بشه ازش استفاده نمود نباشد.پس بنابراین قبل از اینکه اقدام به خرید یک کمد لباس مناسب باشید اول از همه جای قرار گرفتن آنرا مشخص نموده و دقیق اندازه گیری کنید.

رنگ،شکل و مدل کمد :

شما میتوانید براساس نیاز و دلخواه خود کمد لباس مورد نظرتان را که از نظرتنوع رنگ ، شکل ، تقسیمات داخلی آن ، نوع درب کمد که خیلی مهم میباشد نمونه مورد دلخواه خود را سفارش داده و خریداری نمائید، کمد شما درب معمولی و یا درب ریلی باشد بسیار اهمیت دارد چرا که شاید اتاقی که کمد در آن قرار میگیرد کوچک بوده و درب کمد لباس شما برای اینکه جای مناسبی برای باز کردن ندارد پس انتخاب شما برای یک کمد درب ریلی ایده ال تر میباشد و یا برعکس اگر اتاق شما تا حدودی بزرگ باشد و مانعی برای باز شدن درب کمد نباشد پس بهتره از کمد های درب معمولی استفاده بشه، البته کمد های درب ریلی نسبت به کمدهای درب معمولی شکیل تر هستند و با یراق آلات جدید هم که به بازار آمده درب هایی درست میشود که با سلیقه هر خریداری متناسب میباشد.

هزینه یک کمد لباس :

  هنگام انتخاب کمد لباس هزینه ای که به آن پرداخت خواهی کرد را نیز باید در نظر گرفت چونکه اگر بی قدار به آب بزنید ممکنه با هزینه بسیار بالایی برا ی شما تهیه بشه و مبلغ اضافی را بر گردن شما تحمیل کند.

قسمت های داخلی :

قسمت های داخلی کمد لباس چوبی را به هنگام خرید بایستی در نظر گرفت، ازجمله لولا ، نوع جنس محصول و یراق آلاتی که برای ساخت آن شده ،بایستی اطلاعاتی را برای شما داده باشد معمولا" سایت های فروش ،توضیحات بیشتری را برای خریدارمینویسند تا با اطلاعات کامل و دقیق اقدام به خرید اجناس مورد نظر خود نمایند شما میتوانید با حوصله کامل تمام توضیحات آن محصول را بخوانید و بعد اقدام به خرید نمائید.

نحوه خرید از فروشگاه اینترنتی :

 شما وقتی تو اینترنت به دنبال یک کمد لباس هستید و بایستی به اطلاعاتی که نوشته شده خوب دقت کرده و تا آخر حوصله بخرج داده و کامل مطالعه نمائید.مسئولین سایت هم تا آنجا که نیاز باشد این توضیحات را برای خریداران خود توضیح میدهند تا  هیچ گونه جای سئوالی برای خریدار نمانده باشد و خریدار هم با اطلاعات کامل و بیشتر راغب و اقدام به خرید اجناس مورد نظر خود بکند.

چیدمان لباس :

مورد بعدی نحوه قرار دادن لباس ها و اشیاء در داخل کمد لباس تاثیر زیادی در ظرفیت و گنجایش کمد دارد ، اگراینکار را به خوبی و اصولی انجام دهید تا حدودی بر افزایش گنجایش کمد خود کمک زیادی میکند و از فضای موجود خود بیشترین استفاده را خواهید برد  

امکانات داخل یک کمد :

در داخل کمد معمولا" جای مخصوص کفش و غیره تعبیه میشود و محل کفش های مجلسی و کفش های روزانه جدا از هم ساخته میشود و شما میتوانید هر کدام را در جای مخصوص همین کار ساخته میشوند قرار داد و یک نظمی هم در داخل کمد شما بوجود میاید.بخش دیگر داخل کمد جای آویز شال و روسری و مقنعه میباشد که شما میتوانید ار هر بخش خود استفاده نموده و از یک شلوغی و نامرتبی داخل کمد لباس چوبی خود رهایی یابید.

جای رگال ( آویز ) لباس :

بدون استثناء داخل تمامی کمد های لباس جای آویز لباس طراحی میشوند و به راحتی لباس های مخصوص مهمانی برای آقایان و خانمها جدا از هم ساخته میشود تا لباس ها در هم و برهم نگردد و پیدا کردن آنها به راحتی صورت گیرد.

تفکیک کننده ها در کمد لباس :

نکته مهمتری اینکه باید اشیاء و لوازم قیمتی و با ارزش خود را مانند جواهرات را در قسمت های مخصوص و مجزا در کمد خود جا سازی نمائید تا از گم شدن ، صدمه دیدن و شلوغی داخل کمد خیالتان راحت باشد.تفکیک کننده هایی درداخل کشو های  کمد باید ساخته بشه تا از فضای موجود به نحو احسن استفاده بشه . استفاده از این اکسسوری در کمد لباس و فضای داخل آن بیشتر توصیه میگردد. 

 

                                                                                    

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()