021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 19 خرداد 1397 در ساعت 28 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ویژگی های یک صندلی مناسب کدام است :

بشر سالها این را تجربه کرد که چه چیزی برای نشستن او نیاز هست و سالهای متمادی به این فکر بود که درست نشستن چگونه باید باشد.

در همه جا از جمله محیط کار،پارک،سینما،خانه و غیره ما برای نشستن به این وسیله مهم نیاز داریم .

 هر چند که صندلی شما در محیط کار آرام و راحتی داشته باشید و یا به اصطلاح آرگونومیک و یا استاندارد باشد اما اگر از آن درست استفاده نشود ممکنه عوارض و پیامدهای بدی برای بدنتان بوجود بیاورد.

بنابراین صندلی یکی از لوازمی است که بایستی در طراحی و ساخت آن نکات ایمنی، استاندارد و حفاظتی کاملا" رعایت شده باشد و اگر این مسائل رعایت نگردد باعث ایجاد مشکلات و ناراحتی هایی مانند : درد کمر، پادرد و ناراحتی های عضلانی را برای سلامتی فرد بوجود بیاورد.بنابراین توصیه میشود در خرید یک صندلی مناسب حتما" موارد ذکر شده را رعایت نمائید.

صندلی اداری :

وقتی گفته میشود صندلی اداری به این معنی است که صندلی مدیریتی ،صندلی کارمندی ،صندلی میز کامپیوتر و غیره راشامل

میگردد،پس یک صندلی اداری مناسب بایستی به گونه ای باشد که تمام ناحیه ستون فقرات،گردن،پشت،کمرودنبالچه را کاملا" پوشش داده و احساس راحتی نمائید .

طبق تحقیقاتی که بعمل آمده هر انسانی بطور متوسط در طول یک ساعت  53 بار بالا تنه خود را بحرکت در میاورد و نزدیک به 28 % این حرکات مربوط به چرخیدن و تکیه دادن میشود.

معمولا" صندلی های اداری بخاطر بی حرکت بودن نشیمن گاه و تکیه گاه این اجازه را به کاربر نمیدهد که به راحتی بالا تنه خود را آنطور که دلش میخواهد بحرکت در بیاورد . بنابراین جهت حل این مسئله کاربر مجبور میشود از صندلی خود فاصله بگیرد که در نتیجه از پشتی صندلی آنطور که باید و شاید نمی تواند استفاده نماید.(تغییر وضعیت بدن زمانیکه به حالت نشسته باشدتوسط لگن و ران،زانوو مچ پا صورت میپذیرد)

یک صندلی اداری ایده آل حتما" بایستی امکان حرکت مناسب این مفاصل ذکر شده را فراهم نموده باشد .

تمامی تولیدات صندلیهای اداری این فروشگاه قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند در صورتی که این قابلیت در صندلی ها نباشد میتوانید از یک زیر پایی که مخصوص همین کار تولید میشود خریداری نموده و استفاده نمائید

برای طولانی نشدن مقاله، ادامه مطلب را با عنوان "مشخصات یک صندلی اداری مناسب " را در مقاله بعدی مطالعه نمائید

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()