021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 19 خرداد 1397 در ساعت 18 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

5نکته اساسی و کلیدی برای انتخاب یک میز تلویزیون مناسب :

1- میز تلویزیونی که قصد خرید آنرا دارید وقتی تلویزیون را در روی آن قرار میدهید طول میز را طوری انتخاب نمائید که در طرفین میز کمی فضای خالی وجود داشته باشد تا زیبایی میز و تلویزیون شما بطور جدا گانه جلب توجه نماید .

2- رنگ میز تلویزیون خود را طوری انتخاب نمایید که مانع چرخش چشم در فضایی که در نظر گرفته اید نشود. بر فرض مثال اگر رنگ مبلمان منزل شما با میز تلویزیون یکی باشد میز تلویزیون خریداری شما خود را زیبا نشان نخواهد داد

3- نباید در پشت میز و تلویزیون شما نور پردازی خاصی وجود داشته باشد این عمل باعث میشود در حالتی که تلویزیون خاموش است زیبا به نظر بیاید ولی در حالت روشن ، نور پس زمینه در کیفیت و وضوح تصویر تلویزیون تاثیر منفی خواهد گذاشت.

4- برای خرید میز تلویزیون باید توجه شود که با تعداد دستگاه های جانبی خود متناسب کنید . بر فرض مثال شما دو دستگاه جانبی (سه دیوایس) در اختیار دارید و در فضای موجود میز شما جای سه دستگاه میباشد ، پس بنابراین آن یک فضای خالی موجود قطعا" زیبایی میز تلویزیون شما را کم خواهد نمود.  

5- جنسی که میز تلویزیون از آن ساخته شده در ایجاد یک فضای گرم و صمیمی بسیار موثر خواهد بود . معمولا" میزهایی که از بدنه جنس چوبی هستند به مراتب فضای امن تری را نسبت به میزهایی که بدنه فلزی و یا شیشه ای میباشند بوجود میاورند

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()