021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 25 مرداد 1397 در ساعت 18 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

آنچه در مورد آینه و میز کنسول باید بدانید

بیشتر مردم وجود آینه و میز کنسول در منزل را به عنوان کالای تجملاتی میدانند و شاید نیازی به خرید آینه و میز کنسول نداشته باشند، در صورتیکه به عنوان یک کالای پر کاربرد در فضای دکوراسیون خانه مورد استفاده واقع می گردد. امروزه آینه و کنسول در ابعاد و شکل های مختلفی تولید می شود و هرکس نسبت به محل و مکانی که می خواهد در آنجا آینه و میز کنسول را قرار دهد امکانش هست. اگر آینه و کنسول در محل مناسب قرار داده شود به سادگی دکوراسیون و دیزاین فضای داخلی منزل شما را دو چندان می کند و زیبائی خاصی را به موقعیت و محل قرار گیری آینه و میز کنسول شما میدهد.

معمولا" آینه و میز کنسول را در قسمت ورودی خانه قرار میدهند که در همان بدو ورود میهمان مورد توجه قرار می گیرد و توجه همه را به خود جلب می نماید. البته این قضیه حتمی نیست که در بدو ورود منزل باشد، در قسمت های دیگر اتاق که بتواند زیبایی دکوراسیون شما را دو چندان نماید می توان استفاده نمود بخصوص اگر آینه و کنسول شما دارای یک آینه بلند و قدی باشد و می تواند فضای اتاق را بزرگتر و دلبازتر جلوه دهد. فضایی که در روی یک میز آینه و کنسول وجود دارد به راحتی می توانید لوازم لوکس و دکوری و حتی آینه و شمعدان را روی میز قرار دهید و یک زیبایی خاصی را برای دکور منزل خود پدید بیاورید  و هر بیننده ای را به خود جلب نماید.

آینه و کنسولی که در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب ارائه میگردد از بهترین متریال برای ساخت آنها استفاده می شود و از نظر استحکام و دوام بالایی برخوردار است و نقطه قوت این آینه و کنسول ها این است که رنگ کاری بسیار با کیفیتی دارد و در رنگ بندی های مختلفی تولید می شود.حس بزرگ و مهم بودن را به خانه های خود بیاورید

لوازم منزل معمولا" پس از یک مدت استفاده و به مرور زمان کارایی خود را از دست می دهند و سر از انباری و غیره در می آورند و یا به سمساری ها فروخته می شود، در صورتی که آینه کنسول دقیقا" برعکس این مسئله است، مدت ها در منزل و اتاق شما به عنوان وسیله دکوری زیبا نقش بسیار مهمی را دارد.  

میز کنسول از جنس و مدل های مختلفی ساخته میشود از جمله : از جنس برنزی، از جنس چوبی، از جنس ام دی اف، با روکش منبتی و معرق، از جنس پایه چوبی و یا فلزی با صفحه رویه از سنگ مرمر میباشد.

معمولا" شکل و فرم مدل های چوبی به این صورت است که از قسمتی که به دیوار چسبیده یک خط صاف است و از قسمت جلو به شکل نیم دایره ساخته میشود و با تعدادی کشو . در مدلهای برنزی کشو جایگاهی ندارد، در مدل های منبتی شامل کشو و کمد در طرفین آن ساخته میشود و یک زیبایی خاصی را به آینه و میز کنسول می بخشد.

ارسال نظر

محمدی :
4 1
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
0 1
با درود. این محصولات برای مقاله سایت تهیه شده و موجود نیستن.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
8 / 10
از 11 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()