021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 19 خرداد 1397 در ساعت 52 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

آنچه در مورد یک صندلی راک باید بدانیم

در طول زمان صندلی راک با اسمهای مختلفی از جمله صندلی مادر بزرگ، صندلی ننو،صندلی شومینه و صندلی گهواره ای در بین مردم شناخته شده است. بیشترین اسمی که برای این صندلی مورد استفاده می شود، صندلی راک یا صندلی گهواره ای است. نکاتی که در هنگام خرید صندلی راک بایستی در نظر گرفته شود، جنس چوب و محکمی آن مدنظر است. صندلی های راک را از انواع چوب می سازند که بهترین نوع چوب برای ساخت صندلی راک، چوب راش است که از نظر استحکام و محکمی حرف اول را می زند. امروزه از چوب های مختلفی هم صندلی راک تولید می کنند، بخاطر اینکه از نظر قیمت برای خریدار مناسب تمام شود.

نکته بعدی رنگ کاری چوب صندلی راک میباشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. چونکه از هر چوبی هم که این صندلی راک ساخته شده باشد، اگر رنگ کاری خوبی نداشته باشد تو ذوق خریدار میزند و خریدار از خرید خود منصرف خواهد شد. پس برای خرید صندلی راک خوب و زیبا حتما" 3 نکته را بیشتر از چیزهای دیگر مدنظر باید باشد، اولی استحکام چوب و دومی رنگی که برای آن استفاده شده است و سومی اتصالات چوبی صندلی را بیشتر باید مد نظر قرار داد.  البته حالت تکان و حرکت ننویی آن هم بسیار مهم است، ولی امروزه بخاطر اینکه حالت قوسی شکل پایه صندلی راک توسط دستگاه های پیشرفته ساخته می شود که خطای قوس دار بودن صندلی بسیار کم است ولی در گذشته بخاطر اینکه با دست برش می خورد، خطای بیشتری را شاهد بودیم.

صندلیهای راک در شکلهای مختلفی طراحی و ساخته میشود که پشتی بیشتر مدلهای آن بشکل نرده نرده است و قسمتهایی که آرنج ها روی دسته قرار داده میشود در شکلها و مدلهای مختلفی درست میشود که بهنگام استفاده نمودن دستها بحالت ریلکس و آرام قرار میگیرد. بعضی از مدلها پشت سرش طرحهایی از عقاب، فروهر و هخامنشی است و بعضیهای دیگر هیچکدام از این طرحها را ندارد. بیشترین  بخش یک صندلی راک که بچشم میخورد بغلهای صندلی و پشت سری آن می باشد که در نگاه اول بیننده و خریدار را مجذوب خود میکند. همانطوری که در بالا ذکر شد مهمترین چیزیکه برای خریدار باید مهم باشد مقاوم و استحکام چوب آن صندلی میباشد و نوع رنگی که برای آن استفاده میشود بسیار مهم است.

مدلهای مختلفی از صندلی راک که در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب ارائه می شود از نظر استحکام و زیبایی، تضمین می باشد که با قیمت های مناسب ارائه شده و ارسال این محصول بصورت رایگان می باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
6 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()