021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 19 خرداد 1397 در ساعت 18 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آنچه در مورد یک صندلی و جزئیات آن باید دانست :

همانطوریکه مطلع هستید صندلی از بخش های مختلفی تشکیل شده در اینجا سعی بر این داریم که یکی یکی به تمام این بخشها اشاره نمائیم تا اطلاعات کافی در این مورد داشته باشید و به هنگام خرید در نظر بگیرید  :

1 - نشیمنگاه صندلی :

وقتی روی یک سطحی نشسته میشود ، نشیمن گاه آدمی مستقیما" با سطح در تماس میباشد .

برای اینکه بهترین حالت برای نشستن لحاظ شود، میتوان گفت نیروی وزن آدمی در بیشترین سطح پخش شود.

بنابراین اگر مدت زیادی به حالت نشستن روز خود را سپری مینمائید صندلی را برگزینید که نشیمن گاه آن با فرم و شکل بدن شما هماهنگی لازم را داشته باشد و تا اندازه زیادی احساس راحتی کرده باشید.

2 - ارتفاع صندلی :

بهنگام نشستن بر روی صندلی نشیمن گاه آدمی تمامی وزن خود را بر روی صندلی متحمل نمیشود بلکه بخشی مربوط به پشت و بخشی مربوط به پاها دراین کار کمک میکند.و سنگینی بین اینها تقسیم میشود.بنابراین آن چیزی که از اهمیت زیادی برخوردار میباشدارتفاع نشیمن گاه صندلی میباشد.در واقع نه باید زیاد بلند بوده و نه زیاد کوتاه باشد.

در صورتی که نشیمن گاه بیش از حد بلند باشد مسلما" نیرو و سنگینی روی پاها ی شما نیست و قسمت های دیگر بدنتان را تحت فشارقرار میدهدو در حالی که بیش از حد کوتاه باشد سنگینی بدن روی استخوان های نشیمنگاه بیشتر میشود و بروز مشکلاتی خواهد شد.جهت جلو گیری از بوجود آمدن همچین مشکلاتی  بایستی ارتفاع یک صندلی در محل کار شما قابلیت تنظیم شدن را داشته باشد و متناسب با قد و هیکل شما تنظیم گردد.بهترین حالت برای تنظیم ارتفاع صندلی این است که کف پاها کاملا" روی زمین قرار گیرند.تمام صندلی های موجود در فروشگاه ما توسط جک های 18 ویا 21 سانتی ساخته شده وخیلی راحت و به آسانی تنظیم میگردد.

3 - عمق صندلی :

عمق صندلی هم تاثیر بسیار زیادی در راحت و بهتر نشستن  کاربر دارد . درصورتی که عمق نشیمن صندلی کم و یا زیاد باشد لبه های صندلی برای استفاده کننده آزار دهنده خواهد شد.و کاربر بجهت جبران ویا جهت جلوگیری از افتادن خود فشار زیادی را بر پشت ، کمرو زانو ها میآورد.

4 - پشتی صندلی :

پشتی صندلی اگرخوب باشد کمک زیادی خواهد نمود که سنگینی شما را تقسیم نماید،چرا که بخشی از بدن انسان تکیه گاه میشود و این باعث میشود فشار بر قسمت های دیگر بدن شما کاهش یابد و احساس آرامش و راحتی نمائید .صندلی هایی که در این فروشگاه ارائه میگردد تمام جوانب گفته شده بالا مورد نظر قرار گرفته وساخته شده و بفروش میرسد و خریدار با خیال راحت و آرامش کامل از محصولات ما استفاد ه مینمائید .

5 - دسته های صندلی :

دسته های صندلی هم یکی بخشهای مهم بحساب میاید چونکه بهنگام کارطولانی در قسمت آرنج و کتف بازو احساس خستگی میشود بنا براین  وقتی از دسته های صندلی استفاده میشود کمی از این ناراحتی را برعهده میگیرد و خستگی بدن را کاهش میدهد.صندلی هایی که دسته های آنها قابل تنظیم شدن هستند بهترین انتخاب خواهد شد.بیشتر صندلی هایی که در این فروشگاه ارائه میگردد دسته تنظیمی دارند و به دلخواه خود میتوانید آنرا به حالت بالا و یا پائین تنظیم نمائید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()