021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 19 خرداد 1397 در ساعت 58 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )

همه مردم بعد از گذشت یک روز خسته کننده به دنبال خوابی آرام و آسوده هستند. تخت خواب یکی از وسایل منزل میباشد که میتوان برای مدت زیادی بر روی آن به استراحت پرداخت.

تخت خواب یک نفره از معروفترین نوع تخت به شمار میرود که تنها یک نفر میتواند بر روی آن به استراحت بپردازد. انواع مختلفی از تخت خواب یک نفره وجود دارد که توسط کمپانی ها و یا کارگاه های کوچک و بزرگ تولید میشوند. اما یک تخت خواب یک نفره ایده آل باید چه ویژگی هایی داشته باشد:

1.  یک تخت خواب یک نفره ایده آل باید بتواند به راحتی یک نفر را بر روی خود جای دهد. در برخی تخت ها مشاهده میشود که تخت خواب نمیتواند حتی یک نفر را بر روی خود جای داده و باعث ایجاد بد خوابی و ناراحتی در مصرف کننده میشود.فروشگاه بهسازان چوب تخت های یک نفره ی خود را دراندازه های 120 و 140 سانتی متر هم برای خریداران گرامی تولید مینماید.

2. در یک تخت خواب یک نفره ایده آل باید از متریالی استفاده شود که دوام آن طولانی تر باشد و در عرض مدت کوتاهی فرسوده و یا رنگ و رو رفته نشود.

3.  تشک تخت خواب یک نفره ایده آل باید بسیار نرم و راحت باشد. البته به یاد داشته باشید که تنها راحت بودن کافی نیست. تشک خواب باید پارچه و دوخت بسیار خوب و با کیفیت داشته باشد تا بر اثر فشاری که مصرف کننده به هنگام استراحت بر روی آن وارد میکند مقاوم باشد.

4. رنگ تخت خواب یک نفره ایده آل بسیار مهم است. در بیشتر تخت ها مشاهده میشود که رنگ تخت پس از مدتی از بین میرود و چهره بسیار زشتی پیدا میکند. رنگ باید تا سالیان زیادی بر روی چوب تخت باقی بماند و دچار افت کیفیت نیز نشود.

5. وزن یک تخت خواب یک نفره ایده آل باید به گونه ای باشد که بتوان آنرا به راحتی حمل نمود. اگر تخت وزن زیادی داشته باشد حمل آن بسیار مشکل خواهد بود و نمیتوانید آن را از یک نقطه به نقطه دیگر جابجا کنید و یا در صورت جابجایی این کار بسیار سخت خواهد بود.

6. به طرح و نقش به کار رفته در ساخت تخت خواب یک نفره ایده آل و همچنین تشک آن توجه کنید. تخت خواب باید سازگاری کامل با دکوراسیون داخلی شما داشته باشد.

7. اگر اهل تکیه دادن و نشستن بر روی تخت هستید سعی کنید برای انتخاب تخت خواب یک نفره ایده آل از نوع تکیه گاه دار استفاده کنید. در برخی از انواع تخت خواب تکیه گاه و یا پشتی در قسمتی از آن وجود دارد که میتوانید به آن تکیه دهید. البته بیشتر تخت خواب هایی که از تکیه گاه برخوردار هستند در نوع تخت خواب دو نفره میباشند ولی تخت خواب یک نفره نیز وجود دارد که از تکیه گاه برخوردار است.

ارسال نظر

ناهید رمضانی :
2 1
سلام من یک تخت یک نفره میخوام ولی میخوام بزرگ باشه آیا شما مقدور هست که درست کنید و چطور سفارش بدم . ممنون منو راهنمایی کنید.
مدیریت :
2 1
با سلام . بله امکان ساخت برای تخت های یک نفره با ابعاد 120 و 140 سانتیمتر مقدور میباشد در صورت نیاز با دفتر فروشگاه تماس حاصل نمایید .
ساهره م :
3 0
اگه ابعاد بزرگتری سفارش دهیم چقدر در قیمتش تغییر میکند
مدیریت :
2 0
با سلام . با دفتر فروشگاه تماس بگیرید و ابعاد خود را اعلام نمایید تا قیمت برای شما حساب بشه
علیرضا بیدی :
1 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
1 0
باسلام. بستگی به نوع کفی تخت میباشد. از ابعاد ۲۰۰×۹۰ سانتیمتر باید کمی کوچکتر باشد.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
5 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()