021-66220084
0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
جستجوی آباژور ایستاده،شمعدانی،رومیزی
کالا برای:

آباژور ایستاده و رو میزی

مرتب سازی بر اساس : جدیدترین پربازدید ترین حراجی ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

آباژور وسیله ای است که پوششی برای لامپ محسوب میشود و نوری که از آن پخش میشود پوشش میدهد که این پخش نور توسط کلاهک هایی که در مدل های مختلف طراحی و ساخته میشوند نور آن را هدایت میکنند. آباژور ها را میتوان از طیف گسترده ای از مواد از جمله کاغذ، پارچه، شیشه یا سنگ تولید نمود. آباژور هایی که در قسمت های مختلف یک منزل استفاده میشود مثل اتاق پذیرایی، اتاق خواب، روی میز و حتی مدل هایی که از سقف به حالت معلق هستند معمولا" به شکل استوانه ای یا مخروطی ساخته میشوند. کلاهک در آباژور نقش بسزایی دارد که باعث هدایت نور در شکل ها و مدل های مختلفی بازتاب میشود و معمولا" دیواره سخت و نفوذ ناپذیر آن باعث پخش نور در یک سمت گستردگی داشته باشد. و همچنین مزیت دیگر کلاهک آباژور از تابش مستقیم نور و لامپ داخل آباژور به چشم انسان محافظت مینماید و همچنین ترکیب نور و رنگ آمیزی آباژور و کلاهک های آن تزئین و زیبایی منحصر به فردی را برای محیط خلق مینماید. در تاریخچه پیدایش آباژور آمده است که در اواخر قرن هفدهم میلادی در کشور فرانسه و در شهر پاریس اولین فانوس های عمومی که در خیابان ها و کوچه های شهر استفاده میشد ظاهر شدند و مرکز شهر را نورانی و پرتو افکنی میکردند و همچنین جاده ها را در شب روشن نگه میداشتند. چراغ های روغنی در سال 1763 میلادی و چراغ های نفتی در شهر میلان ایتالیا در سال 1785 میلادی اولین بار در مرکز شهر تابانده شدند. 

آباژور یکی از لوازم لوکس و تزیینی در خانه محسوب میشود و اولین چیزی که در ورود به خانه بیشتر به چشم میخورد آباژور  است که در مدل های ایستاده و رو میزی و با رنگ بندی های مختلف و سایز های گوناگون تولید میگردد . انتخاب نوع آباژور و نوع بلند و کوتاه آن یکی از مواردی است که به هنگام خرید آباژور ایستاده و رومیزی بایستی مد نظر خریدار واقع شود و یک خرید ایده آل و مناسبی را تجربه کند.

از قدیم گفتند زندگی بدون نور بی معنی است. یکی از وسیله ای که هم روشنایی داشته و هم دکوری برای منزل باشد میتوان از آباژور رومیزی و یا ایستاده نام برد. نوع نوردهی و رنگبندی یک آباژور باعث میشود که مردم از خریدآباژور بعنوان وسیله تزیینی برای اتاق نشیمن استفاده نمایند. سبکهای خاص و متفاوتی که مدلهای آباژور دارند در کنار نوع پخش نور زیبا و متفاوت آن دلیلی بر جلب توجه مردم و خرید از این وسیله زیبا میشود. 

ما را در اینستاگرام فالوو کنید تا از آخرین محصولات فروشگاه باخبر شوید.

www.instagram.com/behsazanchoob.ir

برای مشاهده جدیدترین محصولات ما لطفا در کانال تلگرامی ما جوین شوید.

behsazanchoob_shop@

ادامه مطلب ˅
9 / 10
از 9 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()