021-66220084
0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ
کالا برای:

میز ناهارخوری پلیمری - ABS

مرتب سازی بر اساس : جدیدترین پربازدید ترین حراجی ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

تعریف ABS (پلیمر) و تفاوت آن با پلی استر،رزین و چوب

بعضی از مردم ممکنه فکر کنند محصولات پلیمری(ABS) هم معایب محصول دیگری همچون چوبی، فلزی، و یا پلی استر را داشته باشد در صورتی که اصلا این طور نیست.

برای این که بخواهیم توصیفی از ABS داشته باشیم اول از مزایای آن بررسی میکنیم.

یکی از بزرگترین مزیت ABS پلیمری سطح رنگ پذیری بسیار بالایی دارد از اونجایی که خود پلیمر ABS و رنگ هر دو از مشقات نفت هستند در سطح کاملا باهم انجام میشوند. ولی این قضیه برای بافت زنده چوب هرگز اتفاق نمی افتد بخاطر این که بافت پلیمر و رنگ هردو شیمیایی هستند ولی بافت زنده چوب توانایی پذیرش رنگ را به سمت خودش به اندازه پلیمر ندارد. وقتی ضربه کوچکی وارد شود و یا ترکی بر روی آن اتفاق بیافتد رنگ به صورت ورقی کاملا" از روی چوب کنده و جدا می گردد.

از مزایای دوم ABS میتوان به کیفیت سطح آن اشاره نمود سطحی بسیار صاف دارد بدون بر آمدگی و فرورفتگی میباشد.و کاملا قابلیت صیقلی شدن را دارد. و همچنین مقاومت بسیار بالایی که در برابر ضربه دارد و حتی تا 9 برابر مقاومتش در برابر چوب بیشتر میباشد. خیلی از مواقع وقتی حرف از محصول پلیمری بودن صحبت میشه، به اشتباه فکر افراد به سمت رزین یا پلی استر میرود. این محصولات هم دقیقا از مشخصات پلیمر هستند اما اصلا با پلیمر فابل مقایسه نیستند. پلی استر یا رزین در اصل از جنس مایع غلیظی هستند که در مجسمه سازی و گاه در صنعت مبلمان مورد استفاده  قرار میگیرد.

برای این امر نیاز هست که این مایع غلیظ با هاردنر خشک کننده داخل یک سری قالب سیلیکونی ترکیب بشن تا دمای آن بالا برود بعد از این مرحله این ترکیب سرد شه و حالت جامد به خودش می گیرد.

به همین علت هست که چون ذاتا" مایع هستند از لحاظ مقاومت و حتی رنگ پذیری به هیچ عنوان با پلیمر قابل مقایسه نیستند چون پلیمر ذاتا" بافت متراکم دارد و تراکم مولکولی آن 12 برابر از چوب هم بیشتره و بخاطر این ذات جامدی که دارد از لحاظ ضربه پذیری بسیار مقاوم تر از رزین و پلی استر میباشد. پس نتیجه میگیریم مایعی که در اثر ترکیب و افزایش حرارت تبدیل به جامد میشود و آسیب پذیری بسیار بیشتری نسبت به بافت متراکم پلیمر که موجودیتش جامد هست دارد.

بنابر این در اقلامی که احتیاج به مقاومت بسیار بالا دارند مثل درب های ضد سرقت کلاه ایمنی و همچنین اتصالات لوله کشی از پلیمر استفاده می کنند.

فروشگاه بهسازان چوب حدودا" 8 سال است که با سابقه درخشان در زمینه فروش انواع میز ناهار خوری فعالیت مینماید از جمله میز ناهار خوری هایی از جنس پلیمری (ABS) میباشد که کم کم در بین مردم جا باز کرده و استقبال خوبی از این نوع میز نهار خوری ها شده .خرید میز ناهارخوری پلیمری به صرفه تر از میز ناهارخوری های چوبی است.

مزیتی که این نوع میز ناهار خوری ها دارند اینکه تمام قطعات آن بصورت پیچ و مهره ای ساخته شده که اولا" استحکام بسیار بالایی نسبت به نوع چوبی دارند و دوم اینکه قابل شستشو و حمل آسانی دارند و زمانی که یک قسمتی از میز و صندلی معیوب و ایراد داشته باشد دیگر نیاز به ارسال به کارگاهها و محل تعمیرات نمیباشد چونکه خود خریدار با تهیه بخش معیوب از فروشگاه ما به آسانی میتواند مونتاژ نماید وبا کمترین هزینه دو باره میز ناهار خوری خود را نو کند.

مزیت دیگری که این میز ناهار خوری دارد: ضد موریانه ، ضد اسید ، مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه ، کاملا" قابل شستشو و... 

خلاقیت ، زیبایی ، هنر و طراحی های منحصر بفرد در محصولات پلیمری موج میزند

فروش انحصاری "میزناهارخوری پلیمری" فقط در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب   

جهت مشاهده نمونه ای از میز ناهارخوری های پلیمری در تالار های تهران و سطح کشور به لینک زیر مراجعه نمائید : 

میز ناهارخوری پلیمری

ما را در اینستاگرام فالوو کنید تا از آخرین محصولات فروشگاه باخبر شوید.

www.instagram.com/behsazanchoob.ir

جهت مشاهده جدیدترین محصولات این فروشگاه در کانال ما جوین شوید

behsazanchoob_shop@

ادامه مطلب ˅
8 / 10
از 14 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()