021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 25 مرداد 1397 در ساعت 16 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

توصیه هایی برای انتخاب یک کتابخانه چوبی لاکچری

کتابخانه یکی از عناصری است که می توان گفت در تمام ادارات  بدون استثنا وجود  دارد، همچنین در بیشتر منازل یافت می شود، بخصوص اگر افرادی در آن خانه محصل و یا دانشگاهی باشند که نیاز حتمی است. داشتن انبوهی از مدارک، کتاب و غیره به یک کتابخانه چوبی شیک و زیبا و همچنین محکم نیاز می باشد. اولا" از گرد و خاک و رطوبت و دوما" بهم ریختگی محیط کار شما را بخوبی نظم و ساماندهی می بخشد و دلیل بودن کتابخانه در منزل و یا ادارات،  پیدا کردن و طبقه بندی زونکن و کتاب بسیار راحت و سریع انجام می شود و می توان در کمترین زمان پیدا نمود. بنابراین کتابخانه ها بایستی طوری طراحی و ساخته شوند که علاوه بر زیبائی که در دکوراسیون اتاق دخیل می باشد جواب گوی نیازهای شما هم باشد. کتابخانه ها معمولا" بصورت در دار و یا بدون در ساخته می شوند که هرکس براساس نیاز خود می تواند به فروشگاه ما سفارش داده و خریداری نماید. فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب پیشتاز در زمینه طراحی و ساخت انواع کتابخانه برای ادارات و منازل شما میباشد.

کتابخانه درب دار: مزیتی که کتابخانه های درب دار دارند اینست که لوازم اداری و کتاب ها از گزند گرد و خاک در داخل کتابخانه چوبی در امان هستند و کمتر خاک و غبار در روی آنها می نشیند و کمتر نیاز به تمیز کردن کتاب ها می شوید. اینگونه کتابخانه ها درهای شیشه ای دارند و به راحتی وسایل داخل کتابخانه دیده می شود و قفلی که بر روی در کتابخانه میزنند میتواند دور از دسترس کودکان باشد.

کتابخانه بدون درب: دسترسی به کتاب ها و دیگر لوازم در اینگونه کتابخانه ها سخت نیست و به راحتی انجام می شود، افرادی که در طول روز بیشتر از کتابخانه استفاده می کنند، کتابخانه های بدون درب خریداری نمایند تا استفاده از آن سهل و آسان گردد.

کتابخانه هایی که در این فروشگاه تولید می گردد همگی از ابعاد استانداردی برخوردار هستند تا برای استفاده کننده مشکلی پیش نیاید. کسانی که کتاب های دانشگاهی دارند معمولا" قفسه های کتاب باید بزرگتر انتخاب شود و برعکس افرادی که کتاب های کوچک و یا مدرسه ای دارند از قفسه های تقریبا" کوچکتری باید استفاده کنند و فضای پرتی نداشته باشد و از تمام فضا بهینه استفاده گردد. اصولا" برای مکان های دولتی استفاده از قفسه های کتابخانه بدون درب پیشنهاد می شود، تا پرسنل آن اداره به راحتی استفاده نمایند. محل قرار گیری کتابخانه چوبی هم مهم است. اگر اتاق پذیرائی بزرگ دارید و در آنجا به تماشای تلویزیون می نشینید بهترین جا در کنار تلویزیون و یا کنج اتاق می باشد و اگر اتاق مطالعه و یا اتاق خواب جدا دارید می توانید در آنجا استفاده نمائید.

کتابخانه ها براساس نیاز خریدار ساخته می شود، که می تواند بصورت افقی و یا عمودی باشد. محلی که قرار است برای کتابخانه تبدیل شود بایستی به هنگام خرید توجه کنید که شکل افقی مناسب است و یا عمودی و بعدا" اقدام به خرید و سفارش نمائید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()