021-66220084
0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

جلو مبلی و میز عسلی

مرتب سازی بر اساس : جدیدترین پربازدید ترین حراجی ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

فروشگاه بهسازان چوب تولید کننده انواع جلو مبلی و میز عسلی در طرح و رنگ های مختلف می باشد، این شرکت توانسته با تولید و جمع آوری مدلهای بسیار زیادی از این محصول مقایسه و انتخاب را برای شما راحت تر و گزینه های انتخابی شما را گسترده تر کند.

میز جلو مبلی و عسلی از آن دسته تجهیزات تزیینی و کاربردی هستند که همیشه جلوی چشم میهمان و میزبان خودنمایی می کند و زیبایی خود را به رخ همگان می کشد. جلو مبلی و میز عسلی از اجزاء همیشگی و ثابت دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی خانه هستند. امروزه زیبایی در کنار کارایی هدف اصلی بسیاری از طراحان در طراحی جلو مبلی و میز عسلی است و این امر موجب تولید این محصول در انواع بسیار زیادی شده است.

فروش انواع جلو مبلی و میز عسلی

فروش جلو مبلی در طرح و ابعاد متفاوت، به افراد این امکان را می دهد که متناسب با سلیقه شخصی وسیله مناسبی را خریداری کنند. فروشگاه بهسازان چوب به منظور جلب رضایت مشتریان، امکان خرید جلو مبلی در طرح های مدرن و کلاسیک را فراهم نموده‌اند. به طور کلی، فروش میز عسلی به عنوان یک افزونه زیبایی و کاربردی برای مبل و صندلی ها صورت می گیرد و به اتاق یک حس جدید و تازه می بخشد. امروزه خرید جلو مبلی چوبی به عنوان یکی از اجزای اصلی و مهم در طراحی دکوراسیون داخلی خانه و چیدمان مبلمان صورت می گیرد. جلو مبلی یا عسلی نوعی میز است که به عنوان یک مکان مناسب برای قرار دادن اشیاء مختلف مانند فنجان ‌های قهوه، کتاب، لامپ، گلدان، کنترل، پیش دستی و... استفاده می شوند. قیمت جلو مبلی به جنس متریال به کار رفته و طراحی آن بستگی دارد. متناسب با هر سبک طراحی دکوراسیون داخلی و رنگبندی لوازم موجود، به سهولت می توانید مناسب ترین جلو مبلی چوبی را خریداری کنید.

جلو مبلی و میز عسلی

خرید عسلی ( میز عسلی )، نه تنها به دکوراسیون داخلی زیبایی می بخشند، بلکه همچنین به ساختار و استفاده راحت از فضا کمک می کند. لازم است که بدانید، فروش جلو مبلی به عنوان یک قسمت اساسی از مبلمان، به منظور ایجاد تعادل و هماهنگی در دکوراسیون داخلی اتاق به کار برده می شود. با خرید جلو مبلی مناسب و با کیفیت، می توانید فضای خود را زیبا و کارآمد تزئین کنید. همچنین وسایل مناسب و کاربردی را برای نظم بخشیدن در محیط به کار گیرید. در نهایت، فروش میز عسلی نقش مهمی در افزودن زیبایی، سهولت استفاده و کاربردی بودن آن در فضای داخلی خانه شما دارد و همچنان دارای متقاضیان بسیار است.

خرید جلو مبلی

خرید جلو مبلی در انواع مختلف مدل و جنس صورت می گیرد. فروش جلو مبلی با طراحی ساده، خطوط تمیز و شکل ‌های هندسی معمولاً مورد توجه خریداران قرار می‌ گیرند. این طرح ها به دلیل استفاده از مواد ساده و طراحی مینیمال، برای فضاهای مدرن و ساده گزینه مناسب محسوب می گردد. همواره خرید میز عسلی چوبی که در طراحی آن از چوب طبیعی استفاده می شود و دارای نقوش منبت‌کاری و معرق‌کاری است، معمولاً جذابیت خاصی به فضاهای سنتی می بخشد. خرید عسلی می تواند علاوه بر محیط منزل، برای رستوران‌ ها و کافه‌ ها نیز صورت گیرد. فروش جلو مبلی با صفحه شیشه‌ای و قاب فلزی یا چوب، به دلیل شفافیت و ظاهر زیبایشان، برای فضاهای مدرن و منظم صورت می گیرد.

با توجه به اینکه با چیدمان مبلمان و قرار دادن میز پذیرایی در سالن پذیرایی، فضایی مجزا برای قرار دادن ظروف و برخی از وسایل بر روی مبلمان وجود ندارد. در نتیجه فروش عسلی و میز عسلی توانسته این مشکل را مرتفع سازد. در نتیجه بسیاری از افراد در کنار مبلمان، خواستار خرید جلو مبلی چوبی، فلزی و یا شیشه‌ای هستند. برخی از فروش جلو مبلی به طرح های زیر اختصاص پیدا می کند:

  •  میز عسلی و جلو مبلی چوبی

این نوع عسلی از چوب ساخته می شود و معمولاً دارای طرح ها و نقوش مختلفی هستند که زیبایی خاص و چشمگیر به فضای دکوراسیون داخلی منزل می بخشد.

  • جلو مبلی شیشه‌ای

از شیشه برای ساخت جلو مبلی استفاده می شود و به همین دلیل دارای شفافیت و ظاهر زیبا می باشد. در نتیجه تمایز قیمت جلو مبلی به متریال به کار رفته در فرآیند ساخت بستگی دارد.

  • جلو مبلی فلزی

این مدل میز عسلی از فلز ساخته شده‌اند و معمولاً طراحی ساده و صنعتی دارند که برای فضاهای مدرن مناسب هستند.

فروش جلو مبلی و میز عسلی

این تنوع در فروش میز عسلی، به خریداران اجازه می‌ دهد تا بر اساس سلیقه، نیاز و دکوراسیون داخلی خود، بهترین گزینه را برای منزل و یا محیط های اداری و تجاری انتخاب کنند. همانطور که می دانید، قیمت جلو مبلی پس از بررسی کیفیت متریال به کار رفته در آن و طراحی باید در نظر گرفته شود. اگر به دنبال خرید جلو مبلی هستید، مد نظر قرار دادن شاخص های مهم منجمله رنگبندی مبلمان و سبک طراحی دکوراسیون داخلی به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر انتخاب خود را انجام دهید.

قیمت جلو مبلی

قیمت جلو مبلی به عوامل مختلفی وابسته است. این مسئله باعث گردیده با قیمت متفاوت بتوان جلو مبلی چوبی خریداری نمود. از جمله فاکتورهای مؤثر در قیمت میز عسلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد: اندازه می تواند به طور مستقیم بر روی قیمت جلو مبلی تأثیر بگذارد.
  • جنس و کیفیت مواد: تولید و فروش جلو مبلی با متریال مختلفی مانند چوب، فلز، وینیل، شیشه، MDF و... صورت می گیرد.
  • طراحی و الگو: طرح، رنگ و نقش و نگار جلو مبلی نیز بر روی قیمت آن تأثیر دارد.
  • برند و شرکت سازنده: فروش میز عسلی در برندهای متفاوت صورت می پذیرد چون ارتباط مستقیم با شرکت تولید کننده آن دارد.
  • بازار و منطقه: قیمت جلو مبلی ها در هر منطقه و بازار ممکن است متفاوت باشد.

بنابراین، قیمت جلو مبلی به عوامل مذکور وابسته هستند. در نتیجه امکان خرید میز عسلی چوبی توسط فروشندگان متفاوت با قیمت مختلف صورت گیرد. لازم است که بدانید،  استفاده از الگوها و نقوش هندسی بر روی صفحه میز، به جلو مبلی چوبی زیبایی و جذابیت خاصی می بخشد که مورد توجه خریداران قرار می گیرد. در نتیجه قیمت جلو مبلی نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین اگر به دنبال خرید جلو مبلی هستید، متناسب با سلیقه شخصی، سبک طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین قیمت می توانید محصول با کیفیتی را خریداری کنید. جهت خرید آنلاین و هماهنگی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

ادامه مطلب ˅
ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
7 / 10
از 5 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()