021-66220084
0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

آینه کنسول چوبی

مرتب سازی بر اساس : جدیدترین پربازدید ترین حراجی ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

 آنطوریکه از شواهد بر میاید ریشه آینه کنسول به کشور ایتالیا و فرانسه برمیگردد. در سال های گذشته یعنی حدودا" 17  میلادی میز کنسول هایی تولید میشد که بزرگ هم بود و جزء لوازم های واجب و دکوری مردم اعیانی و اشرافی آن زمان محسوب میشده و کمتر کسی میتوانست آنرا تهیه نماید. طرحی که بیشترطرفدار داشته، طرح سلطنتی بوده و یک لوازم لوکس و شیک بحساب میامده.اگر بخواهیم میز کنسول زمانهای قدیم را ببینیم  با میز کنسولهای امروزی تفاوت زیادی داره، آینه و میز کنسول های امروزی  بسیار شیک و ظریف شده.معمولا آینه و میز کنسول را در همان ورودی خانه قرار میدهند و بیشتربه چشم میهمان میخورد و یک دکور و زیبایی بحساب میامد.هر کس نسبت به موقعیت منزل خود میتواند آینه کنسول مناسب خریداری و تهیه نماید و با دکوراسیون خانه خود ست کند. فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب تهیه کننده و ارائه دهنده انواع آینه کنسول با بهترین متریال و بسیار مرغوب در فروشگاه خود میباشد و تمامی محصولات خود را تا درب منزل خریدار رایگان ارسال مینماید. 

فروش آینه کنسول چوبی

فروش آینه کنسول در طرح های مدرن و کلاسیک توسط فروشگاه بهسازان چوب صورت می گیرد. آینه کنسول یک وسیله تزئینی و در عین حال کاربردی در فضای منزل به شمار می رود. کنسول شامل یک میز کنسول (میز بلند و باریک) و یک آینه می شود. عمدتاً خرید آینه کنسول برای فضاهای ورودی یا سالن‌ ها صورت می گیرد و نقش بسزایی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کند. عمدتاً محل قرارگیری و نصب آینه کنسول و قرارگیری میز کنسول در نزدیکی دیوار است و جهت قرار دادن وسایل تزئینی، گلدان ‌ها، عکس‌ ها و غیره به کار برده می شود. فروش آینه کنسول چوبی بیش از جنس فلزی از سوی افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود. لازم است که بدانید از گذشته تا کنون اکثر کنسول ها از جنس چوب ساخته می شدند و به صورت مجزا جهت تزئین فضای یک دکوراسیون داخلی به کار می روند. عمدتاً قیمت آینه کنسول بر پایه متریال به کار رفته و طراحی خاص آن تعیین می گردد. چندین سال است که فروش آینه کنسول در طرح های متنوع، باعث گردیده افراد به سهولت متناسب با وضعیت مالی خود، کنسول با کیفیتی را خریداری کنند.

آینه کنسول چوبی

آینه که قسمت دوم کنسول محسوب می گردد، می تواند بر روی میز کنسول و یا بر روی دیوار نصب شود. فروش آینه کنسول علاوه بر اینکه به عنوان یک عنصر تزئینی صورت می گیرد، قابلیت این را دارد که نور را به فضا منعکس کند و حس فضای بزرگتر را برای بینندگان تداعی می نماید. بنابراین خرید آینه کنسول، یک ترکیب زیبا از میز به همراه آینه در دکوراسیون داخلی منزل شما بوجود می آورد. این چنین زیبایی و شکوه خاصی به فضای موجود می بخشد و موجب گرما و صفا در محیط دکوراسیون می شود.

خرید آینه کنسول

خرید آینه کنسول برای مصارف مختلفی صورت می گیرد، به عبارتی، انتخاب آینه کنسول چوبی به عنوان یک عنصر دکوراسیونی جذاب و زیبا، برای تزئین فضاهای مختلف از جمله نشیمن، اتاق خواب و ورودی می تواند گزینه مناسبی محسوب گردد. همانطور که می دانید، آینه‌ ها به دلیل توانایی انعکاس نور، می ‌توانند به افزایش نور طبیعی در فضا کمک کرده و احساس روشنایی و فضای بازتر را ایجاد کنند. همچنین، قرار دادن آینه کنسول در نقاط خاص از فضای موجود، می تواند به ایجاد انطباق و تعادل در دکوراسیون کمک کند. در نتیجه با فروش آینه کنسول در طرح و ابعاد متفاوت، بایستی به سبک طراحی دکوراسیون داخلی و محل قرارگیری آن توجه کنید.

لازم است که بدانید، انواع میز و آینه کنسول دارای قفسه‌ و دراورهای جانبی هستند که می ‌توانند فضایی را به عنوان محل ذخیره‌سازی وسایل روزمره فراهم آورند. قیمت آینه کنسول نسبت به جلوه ظاهری که برخی از مدل های این محصول می تواند داشته باشد، حائز اهمیت نیست. خرید آینه کنسول چوبی می تواند به عنوان پایه مناسب برای قرار دادن گلدان‌ ها، شمع‌ ها و شئ ‌های دکوراتیو و زینتی مورد استفاده قرار گیرد و جلوه زیبایی به فضا ببخشد. به طور کلی، فروش آینه کنسول می تواند برای افزودن زیبایی، عمق و کاربرد متنوع دیگر در فضاهای دکوراسیون داخلی صورت گیرد.

ویژگی های آینه کنسول چوبی

با توجه به سابقه فروش آینه کنسول در تجهیزات و لوازم طراحی دکوراسیون داخلی منزل، همچنان افراد زیادی خواستار خرید آینه کنسول چوبی هستند. ضمن آنکه قیمت آینه کنسول چوبی نسبت به فلزی گران تر باشد. استقبال مردم از فروش آینه کنسول چوبی به دلایل متعددی برمی‌گردد، که عبارتند از:

  • طبیعی و گرم: چوب به عنوان یک ماده طبیعی و گرم شناخته می شود و به همین دلیل آینه کنسول‌ های چوبی جذابیت بالایی دارند. بدین ترتیب قابلیت آن را دارد که محیط دکوراسیون را دوستانه و دلپذیر کند.
  • چیدمان مناسب: خرید آینه کنسول با قیمت ارزان‌ نیز به دلیل داشتن ظاهر خاص، با اکثر سبک ‌های دکوراسیون داخلی می تواند همخوانی داشته باشد. صرف نظر از قیمت آینه کنسول، می توانید زیبایی خاص در فضای دکوراسیون بوجود آورید.
  • مقاومت و دوام: چوب به عنوان یک ماده ساختمانی قوی و مقاوم شناخته می شود. بنابراین، فروش آینه کنسول از جنس چوب معمولاً به فرد اجازه می دهد که برای مدت زمان طولانی‌تر از ویژگی های بصری و کاربردی آن استفاده کند.

فروش آینه کنسول چوبی

با توجه به عواملی که در قسمت فوق بدان اشاره نمودیم، استقبال از فروش آینه کنسول چوبی به خاطر ساختار، زیست‌محیطی و داشتن ظاهر زیبای بالا آن می باشد.

قیمت آینه کنسول با توجه به انواع آن

قیمت آینه کنسول به فاکتورهای متعددی وابسته است. در نتیجه امکان خرید آینه کنسول ارزان با کیفیت بالا نیز برای خریداران فراهم می باشد. فروش آینه کنسول در انواع جنس و سبک طراحی، به افراد این امکان را می دهد که متناسب با بودجه و سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل، بهترین انتخاب خود را با قیمت ارزان و یا گران انجام دهند. برخی از طرح های معمول آینه کنسول عبارتند از:

  • طرح ساده و کلاسیک آینه کنسول

قیمت آینه کنسول با یک فریم ساده و کلاسیک ارزان است. از ویژگی های خاص آن می توان به این اشاره کرد که به راحتی با هر نوع دکوراسیون داخلی به کار برد.

  • طرح مدرن آینه کنسول

آینه کنسول با فریم های مدرن و شیشه های رنگی یا منحصر به فرد که به دکوراسیون مدرن و جوان پوشانده شده است. قیمت آینه کنسول متناسب با جنس متریال آن متفاوت تعیین می گردد.

  • آینه کنسول با طرح روستیک

آینه کنسول با فریم چوبی یا فلزی با ظاهر خشن و قدیمی که به دکوراسیون روستیک همخوانی زیادی دارد. متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، با قیمت ارزان آینه کنسول چوبی خریداری کنید.

ادامه مطلب ˅
ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
6 / 10
از 9 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()