021-66220084
0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
جستجو بر اساس جنس فلزی
جستجو بر اساس جنس ام دی اف
جستجو بر اساس جنس تمام چوبی
کالا برای:

تخت خواب دو طبقه

مرتب سازی بر اساس : جدیدترین پربازدید ترین حراجی ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

به دلیل درخواست های مکرر کاربران شرکت بهسازان چوب که همواره تولیدات خود را با نیاز مشتریان خود هماهنگ می سازد شروع به تولید و ارائه تخت خواب فلزی دو طبقه به شما مشتریان گرامی کرده است.

تخت خواب دو طبقه بسیار برای اتاق با فضای کم مناسب است و یکی از وسایل قابل استفاده در بهینه سازی فضای اتاق خواب می باشد. شما به راحتی با خرید تخت خواب دو طبقه مناسب می توانید با اشغال فضای یک تخت از دو محل برای خواب برخوردار شوید و این برای اتاق کودکان بسیار مناسب است. تخت خواب دو طبقه فلزی شرکت بهسازان چوب دارای مقاومت بسیار بالا و از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب تولید شده است و استقامت را همراه با امنیت و راحتی برای شما مصرف کنندگان گرامی به ارمغان می آورد.

فروش  انواع تخت دو طبقه

فروش تخت دو طبقه در مدل های متفاوت و با کیفیت صورت می گیرند. فروشگاه بهسازان چوب بر حسب نیاز بازار طرح های متنوعی از تخت دو طبقه را به فروش می رسانند. در نتیجه علاقه مندان به خرید تخت دو طبقه می توانند با دسترسی داشتن به مدل های متنوع، راحت‌تر انتخاب خود را انجام دهند. تخت دو طبقه یا تخت چند طبقه اغلب برای استفاده در اتاق ‌های کوچک یا اتاق‌ کودکان استفاده می شود. خرید تخت دو طبقه دارای دو سطح برای خوابیدن هستند، یک تخت در بالای دیگری واقع شده است. همواره فروش تخت دو طبقه به منظور صرفه‌جویی در فضا و افزایش ظرفیت خوابگاه صورت می گیرد. قیمت تخت دو طبقه صرفه اقتصادی نیز برای خانواده‌ها به ارمغان می آورد. بسیاری از افراد تمایل به خرید تخت دو طبقه چوبی دارند چون تناسب لازم را با هر سبک طراحی دکوراسیون داخلی برقرار می کند. امکان خرید تخت دو طبقه در طرح های مختلفی وجود دارد و هر یک از آن ‌ها ممکن است در بازار محبوبیت متفاوتی داشته باشند. اما بعضی از مدل های تخت دو طبقه که پرفروش ترین محصولات به شمار می روند دارای ویژگی های زیر هستند:

  • تخت دو طبقه چوبی کلاسیک و ساده

اکثر افراد خواستار خرید تخت دو طبقه ساده و کلاسیک هستند چون به راحتی با هر نوع دکوراسیون داخلی سازگاری دارد، البته جزو پرفروش‌ترین محصولات چوبی به شمار می رود.

  • تخت دو طبقه فلزی مدرن و خلاقانه

تخت دو طبقه مدرن و خلاقانه که از متریال‌ های متفاوت و با رنگ ‌های جذاب ساخته می شوند، نیز نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می کند.

تخت خواب دو طبقه

در حالت کلی، می توان گفت: پرفروش ترین تخت دو طبقه بستگی به طرح، جنس متریال به کار رفته و همچنین کیفیت ساخت آن داشته باشد. قیمت تخت دو طبقه نیز بر اساس عوامل این چنینی مشخص می گردد. همواره امکان خرید تخت دو طبقه چوبی ارزان با کیفیت نیز برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

خرید تخت دو طبقه

خرید تخت دو طبقه در انواع مختلف می تواند صورت گیرد. والدینی که با فضای محدود در آپارتمان خود روبرو هستند و تنها دارای یک اتاق‌ برای اختصاص به کودکان خود دارند ممکن است به دنبال خرید تخت دو طبقه باشند تا بتوانند از فضای موجود در اتاق بهتر استفاده کنند. لازم به ذکر است که فروش تخت دو طبقه چوبی توسط بسیاری از افراد مورد استقبال قرار می گیرد چون از دوام بالا برخوردار می باشد. البته مراکز درمانی، خوابگاه ها، مراکز نظامی و ... می توانند نسبت به خرید تخت دو طبقه فلزی نیز اقدام کنند. فروش تخت دو طبقه در مدل های متفاوت به افراد کمک می کند که بتوانند راحت‌تر انتخاب خود را انجام دهند. بدین ترتیب متناسب با نیاز و قیمت می توانید بهترین انتخاب خود را انجام دهید. برخی از رایج‌ترین مدل های تخت دو طبقه عبارتند از:

  • تخت دو طبقه ساده: طراحی این نوع تخت دو طبقه به نحوی است که شامل دو تخت جداگانه می باشد، به صورت یک تخت بالایی و یک تخت پایینی طراحی می شوند. معمولاً این مدل خرید تخت دو طبقه برای کودکان یا جوانان صورت می گیرد.
  • تخت دو طبقه با قفسه‌ ها: طراحی این مدل تخت دو طبقه با قفسه یا کشو صورت می گیرد تا فضایی برای ذخیره‌سازی وسایل شخصی داشته باشد. این نوع تخت دو طبقه چوبی برای فضای محدود و کاربرانی که به فضای ذخیره‌سازی اضافی نیاز دارند، گزینه مناسبی به شمار می رود.
  • تخت دو طبقه با میز و صندلی: برخی از انواع تخت دو طبقه به نحوی طراحی می شوند که دارای یک میز و صندلی در پایین‌ترین سطح آن می باشند تا بدین وسیله بتوانند فضایی اختصاصی برای مطالعه یا کار در خانه فراهم آورند. فروش تخت دو طبقه با چنین طرحی بیشتر از سوی دانش‌آموزان و دانشجویان مورد استقبال قرار می گیرد.

موارد مذکور تنها چند نمونه از رایج‌ترین مدل های تخت دو طبقه چوبی و فلزی به شمار می روند که به صورت آماده و یا سفارشی قابل خریداری هستند.

فروش تخت خواب دو طبقه

قیمت تخت دو طبقه چوبی و فلزی

قیمت تخت دو طبقه به فاکتورهای متعددی وابسته است که باعث می گردد، فروشندگان با نرخ متفاوت محصولات خود را به فروش برسانند. در همین راستا، فروش تخت دو طبقه با قیمت ارزان و همچنین گران برای عموم مشتریان فراهم می باشد. متناسب با بودجه ای که برای خرید تخت دو طبقه چوبی و یا فلزی در نظر گرفته‌اید، می توانید محصول با کیفیت خریداری کنید. قیمت تخت دو طبقه به عوامل متفاوتی همچون موارد زیر بستگی دارد:

  • جنس اجزای تشکیل دهنده: امکان خرید تخت دو طبقه با جنس ‌های متفاوت همانند چوب، فلز، MDF و ... وجود دارد. همواره قیمت تخت دو طبقه چوبی متفاوت از جنس فلزی مشخص می گردد.
  • ابعاد تخت: ابعاد تخت دو طبقه می تواند استاندارد و یا به صورت سفارشی در ابعاد بزرگ‌تر یا کوچک‌تر ساخته شود. در نتیجه اندازه یکی از عوامل اساسی در تعیین قیمت تخت دو طبقه محسوب می گردد.
  • سبک طراحی: امروزه تخت دو طبقه در طرح و مدل های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند، در نتیجه نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد. تخت دو طبقه چوبی با طراحی های نوآورانه و منحصر به فرد معمولاً دارای قیمت بیشتری هستند.
  • داشتن امکانات اضافی: نسبت به گذشته شاهد فروش تخت دو طبقه با امکانات اضافی مانند قفسه‌، کشو، میز و صندلی، صندوقچه و صفحات پشتیابی هستیم. بنابراین قیمت تخت دو طبقه متناسب با نوع امکاناتی که از آن برخوردار هستند، متفاوت تعیین می گردد.
ادامه مطلب ˅
ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
7 / 10
از 14 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()