021-66220084
0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

رو تختی یک نفره و دو نفره

مرتب سازی بر اساس : جدیدترین پربازدید ترین حراجی ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

روتختی وسیله ای است که از زمان ورود تخت به منازل ، مورد استفاده قرار گرفت و این وسیله دارای طرح های متنوع جذابی است که برای تخت های یکنفره و دو نفره مورد استفاده قرار می گیرد. سرویس رو تختی شامل مجموعه ای لازم مورد استفاده برای خواب می باشد. این مجموعه از یک یا چند تکه تشکیل شده است که برای تخت خواب مورد استفاده قرار می گیرد. اجزای مختلفی بر روی تخت گنجانده می شود که برای استراحت و خوابیدن مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این اجزا که اهمیت بسیار بالایی دارد بالش می باشد که برای زیر سر به هنگام خواب مورد استفاده قرار می گیرد. تشک که بستر خواب می باشد نیز از مهم ترین بخش های روتختی می باشد. روانداز یا لحاف نیز برای پوشاندن بدن در فصل های سرد مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی این اجزا از پارچه با طرح یکسان ساخته می شود تا هماهنگی بین اجزا بیشتر شود. همچنین کوسن از اجزای دیگر روتختی می باشد که برخی از افراد آن را تهیه می نمایند. فروش رو تختی در انواع دو تکه ، چهار تکه، شش تکه و... انجام می گیرد. تعداد تکه های روتختی بر قیمت روتختی موثر خواهد بود.

رو تختی

اجزای رو تختی

  • روبالشتی
  • کاور لحاف
  • روکوسنی
  • ملحفه رو انداز
  • لحاف یا لحاف لایت
  • ملحفه تشک

خرید روتختی یکنفره و دونفره

سرویس روتختی یک نفره با رو تختی دونفزه از نظر ابعاد و تعداد اجزا با یکیدیگر متفاوت است. در خرید رو تختی دونفره باید به ابعاد آن دقت داشته باشید. برخی از انواع تخت ها مانند تخت کینگ و کویین از تخت های معمولی بزرگتر هستند که در زمان خرید روتختی برای این نوع تخت ها نیز باید دقت کافی را داشته باشید. فروشگاه بهسازان چوب از مراکز عرضه کننده ی انواع روتختی در طرح های زیبا و جذاب می باشد. این مجموعه به دلیل عرضه ی مستقیم محصولاتش ، قیمت گذاری بسیار مناسبی را در نظر گرفته است. برای خرید روتختی از طریق سایت بهسازان می توانید خرید اینترنتی را در زمان کوتاه انجام دهید و از خدمات عالی این مجموعه بهره مند شوید.

فروش رو تختی با کیفیت

کیفیت یکی از موارد مهم در خرید روتختی می باشد که باید به آن دقت داشته باشید. روتختی به دلیل این که به صورت مکرر مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای کیفیت بالایی باشد تا بتوانید دوام و ماندگاری بالایی را از آن مشاهده نمایید. به همین دلیل باید حتما از فروشندگان معتبر خرید رو تختی را انجام دهید تا از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید. فروش روتختی در تنوع بالایی از نظر طرح و رنگ بندی انجام می گیرد و افراد با توجه به سلیقه ی شخصی و دکوراسیون اتاق خواب می توانند تصمیم گیری نمایند. با توجه به این که روتختی بخش مهمی از اتاق خواب را تشکیل می دهد باید هماهنگی لازم را با دکوراسیون اتاق داشته باشد. فروش روتختی در فروشگاه بهسازان چوب در انواع جدید و با کیفیت انجام می گیرد.

قیمت رو تختی

قیمت فروش روتختی از موارد مهم در خرید روتختی می باشد که متاثر از عوامل متعددی می باشد. برای روتختی انواع پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه ها می توانند پارچه های پلی استر پنبه ای، تترون، کتان، فلامنت پنبه ای، پارچه پنبه ای، ترکیبی، تنسل ، ابریشمی و... باشد. پارچه ی مورد استفاده در روتختی یکی از عوامل تعیین کننده ی قیمت رو تختی می باشد همچین مواردی از جمله تعداد تکه های روتختی و کیفیت آن در قیمت روتختی موثر می باشد. برخی از فروشندگان قیمت های منصفانه ای را در نظر می گیرند  زیرا رضایت مشتریانشان برایشان بسیار اهمیت دارد. فروشگاه بهسازان چوب به جهت فروش مستقیم و بی واسطه، قیمت های بسیار مناسبی را برای روتختی در نظر گرفته است. 

روتختی از جمله وسایلی است که جهت شیک و مرتب نگه داشتن سرویس خواب خریداری می شود. فروشگاه بهسازان چوب در لیست محصولات سرویس خواب، توانسته اند موفق به فروش روتختی در طرح های متنوع گردند. در ادامۀ متن شما را با چالش ها و نکات انتخاب روتختی آشنا می سازیم چون از جمله وسایل ضروری سرویس خواب محسوب می گردد. بدیهی است، در زمان چیدمان اتاق خواب، طرح روتختی بر روی دیگر عناصر موجود در اتاق تأثیر می گذارد و به همین دلیل حفظ هارمونی میان اجزای مختلف در محیط دکوراسیون اتاق برای افراد حائز اهمیت می باشد.

رو تختی

خرید آنلاین روتختی

خرید روتختی را می توانید با در نظر گرفتن ترکیب رنگی وسایل موجود در دکوراسیون اتاق و سلیقۀ شخصی انجام دهید. معمولاً روتختی همچون سرویس خواب از جمله وسایلی نیست که بخواهید زود به زود عوض نمائید. از این رو افرادی که قصد خرید روتختی دارند، تمام جوانب مربوطه را بررسی نموده و سپس متناسب با فضای دکوراسیون و هزینه آن را خریداری نمائید. جنس روتختی و طرح، دو نکتۀ مهم و اساسی هستند که برای افراد حائز اهمیت می باشد.

عوامل موثر بر قیمت روتختی

قیمت روتختی بر اساس فاکتورهای مذکور، به جنس، طرح و ابعاد آن وابسته می باشد. به طور کلی روتختی نقش بسزایی بر روی طراحی دکوراسیون اتاق خواب دارد و اولین وسیله ای است که افراد هنگام ورود به اتاق خواب با آن رو به رو می شوند. برخی از افراد متناسب با تغییر دمای هوا، اقدام به تعویض روتختی می نمایند چون امکان خرید روتختی نازک و ضخیم، با متریال مختلف وجود دارد.

با توجه به اینکه انتخاب روتختی بر روی نمای دکوراسیون اتاق خواب تأثیر می گذارد، در اتاق های کوچک، انتخاب روتختی طرح سه بعدی و اشکال انتزاعی می تواند به بزرگ جلوه داده اتاق شما کمک کند. جهت مشاهدۀ مدل های جدید روتختی می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()