021-66220084
0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
بر اساس رنگ
کالا برای:

میز ناهارخوری پلیمری - ABS

مرتب سازی بر اساس : جدیدترین پربازدید ترین حراجی ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

تعریف ABS (پلیمر) و تفاوت آن با پلی استر،رزین و چوب

بعضی از مردم ممکنه فکر کنند محصولات پلیمری(ABS) هم معایب محصول دیگری همچون چوبی، فلزی، و یا پلی استر را داشته باشد در صورتی که اصلا این طور نیست.

برای این که بخواهیم توصیفی از ABS داشته باشیم اول از مزایای آن بررسی میکنیم.

یکی از بزرگترین مزیت ABS پلیمری سطح رنگ پذیری بسیار بالایی دارد از اونجایی که خود پلیمر ABS و رنگ هر دو از مشقات نفت هستند در سطح کاملا باهم انجام میشوند. ولی این قضیه برای بافت زنده چوب هرگز اتفاق نمی افتد بخاطر این که بافت پلیمر و رنگ هردو شیمیایی هستند ولی بافت زنده چوب توانایی پذیرش رنگ را به سمت خودش به اندازه پلیمر ندارد. وقتی ضربه کوچکی وارد شود و یا ترکی بر روی آن اتفاق بیافتد رنگ به صورت ورقی کاملا" از روی چوب کنده و جدا می گردد.

از مزایای دوم ABS میتوان به کیفیت سطح آن اشاره نمود سطحی بسیار صاف دارد بدون بر آمدگی و فرورفتگی میباشد.و کاملا قابلیت صیقلی شدن را دارد. و همچنین مقاومت بسیار بالایی که در برابر ضربه دارد و حتی تا 9 برابر مقاومتش در برابر چوب بیشتر میباشد. خیلی از مواقع وقتی حرف از محصول پلیمری بودن صحبت میشه، به اشتباه فکر افراد به سمت رزین یا پلی استر میرود. این محصولات هم دقیقا از مشخصات پلیمر هستند اما اصلا با پلیمر فابل مقایسه نیستند. پلی استر یا رزین در اصل از جنس مایع غلیظی هستند که در مجسمه سازی و گاه در صنعت مبلمان مورد استفاده  قرار میگیرد.

برای این امر نیاز هست که این مایع غلیظ با هاردنر خشک کننده داخل یک سری قالب سیلیکونی ترکیب بشن تا دمای آن بالا برود بعد از این مرحله این ترکیب سرد شه و حالت جامد به خودش می گیرد.

به همین علت هست که چون ذاتا" مایع هستند از لحاظ مقاومت و حتی رنگ پذیری به هیچ عنوان با پلیمر قابل مقایسه نیستند چون پلیمر ذاتا" بافت متراکم دارد و تراکم مولکولی آن 12 برابر از چوب هم بیشتره و بخاطر این ذات جامدی که دارد از لحاظ ضربه پذیری بسیار مقاوم تر از رزین و پلی استر میباشد. پس نتیجه میگیریم مایعی که در اثر ترکیب و افزایش حرارت تبدیل به جامد میشود و آسیب پذیری بسیار بیشتری نسبت به بافت متراکم پلیمر که موجودیتش جامد هست دارد.

میز ناهارخوری پلیمری

بنابر این در اقلامی که احتیاج به مقاومت بسیار بالا دارند مثل درب های ضد سرقت کلاه ایمنی و همچنین اتصالات لوله کشی از پلیمر استفاده می کنند.

فروشگاه بهسازان چوب حدودا" 8 سال است که با سابقه درخشان در زمینه فروش انواع میز ناهار خوری فعالیت مینماید از جمله میز ناهار خوری هایی از جنس پلیمری (ABS) میباشد که کم کم در بین مردم جا باز کرده و استقبال خوبی از این نوع میز نهار خوری ها شده .خرید میز ناهارخوری پلیمری به صرفه تر از میز ناهارخوری های چوبی است.

مزیتی که این نوع میز ناهار خوری ها دارند اینکه تمام قطعات آن بصورت پیچ و مهره ای ساخته شده که اولا" استحکام بسیار بالایی نسبت به نوع چوبی دارند و دوم اینکه قابل شستشو و حمل آسانی دارند و زمانی که یک قسمتی از میز و صندلی معیوب و ایراد داشته باشد دیگر نیاز به ارسال به کارگاهها و محل تعمیرات نمیباشد چونکه خود خریدار با تهیه بخش معیوب از فروشگاه ما به آسانی میتواند مونتاژ نماید وبا کمترین هزینه دو باره میز ناهار خوری خود را نو کند.

مزیت دیگری که این میز ناهار خوری دارد: ضد موریانه ، ضد اسید ، مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه ، کاملا" قابل شستشو و... 

فروش میز ناهارخوری پلیمری

میز ناهارخوری پلیمری یک نوع میز ناهارخوری است که از مواد پلیمری ساخته شده است. این نوع میزها معمولاً از پلاستیک ‌های مقاوم و با دوام مانند پلی‌پروپیلن یا پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) ساخته می‌ شوند. فروش میز ناهارخوری پلیمری توسط فروشگاه بهسازان چوب در مدل های متفاوت صورت می گیرد و علاقه‌مندان به این نوع میز ناهارخوری می توانند متناسب با تعداد نفرات خود، بهترین انتخاب را انجام دهند. خرید میز ناهارخوری پلیمری به دلیل ویژگی‌ های خاص خود، محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان دارد. این میزها عموماً سبک و قابل حمل هستند و به راحتی قابل تمیز کردن می باشند. انواع میز ناهار خوری پلیمری، همچنین مقاوم در برابر رطوبت، لکه و خراش هستند، بنابراین برای استفاده در فضاهای خارجی یا مناطق با شرایط آب و هوایی نامساعد مناسب می باشند. در کنار فروش میز ناهارخوری چوبی، این نوع میز نیز از سوی بسیاری از افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود و می توانند با قیمت ارزان تر آن را خریداری کنند. در واقع قیمت میز ناهارخوری پلیمری نسبت به میز ناهارخوری چوبی ارزان تر است که البته ارتباط مستقیم با طرح، ابعاد و کیفیت متریال به کار رفته در آن دارد. لازم به ذکر است که برخی از انواع میز ناهارخوری پلیمری قابل تنظیم هستند و معمولاً دارای قابلیت تغییر شکل و به نوعی تاشدن را دارند. این به کاربران اجازه می‌ دهد تا ارتفاع و اندازه میز را به تناسب نیازهای خود تغییر دهند.

فروش میز ناهارخوری پلیمری

خرید میز ناهارخوری پلیمری

خرید میز ناهارخوری پلیمری یک گزینه عالی برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی محسوب می گردد و افرادی که خواستار خرید محصولات سبک، قابل حمل و مقاوم هستند، می توانند از مزایای این نوع میز بهره‌مند گردند.

میز ناهارخوری پلیمری معمولاً دارای ظاهری ساده و شیک است. طراحی آن ممکن است شامل یک تخته مستطیلی، مربع و یا گرد باشد که بر روی پایه‌ های ساده و استوار قرار می ‌گیرد. فروش میز ناهارخوری پلیمری معمولاً در رنگ‌ های متنوعی مانند سفید، مشکی، خاکستری و رنگ‌های زنده دیگر در سطح بازار صورت می گیرد. امکان خرید میز ناهارخوری پلیمری با طرح‌ و سایزهای مختلف هست که هر کدام از آن ‌ها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. در کنار فروش میز ناهارخوری چوبی، میز ناهار خوری پلیمری نیز پرطرفدار است. در این صورت، قیمت میز ناهارخوری پلیمری متناسب با طرح و رنگبندی می تواند متفاوت تعیین گردد. با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی محیط آشپزخانه و همچنین سالن های غذاخوری می توانید نسبت به خرید میز ناهارخوری پلیمری مناسب و با کیفیت اقدام نمائید. همواره مشخصات ظاهری میز ناهارخوری پلیمری شامل طراحی ساده و شیک، رنگ ‌های متنوع، الگوها و طرح‌ های جذاب و ... برای عموم افراد جذاب و چشمگیر است.

تفاوت میز ناهارخوری پلیمری و چوبی

همانطور که می دانید، در مراکز فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی مدل های متنوعی از مبلمان و میز ناهارخوری در دسترس انتخاب عموم مشتریان قرار می گیرد، متناسب با سلایق مختلف افراد، امکان خرید میز ناهارخوری پلیمری، میز ناهارخوری چوبی و استیل را فراهم نموده‌اند. البته هر کدام از آن دارای یک سری ویژگی های خاص نسبت به یکدیگر هستند. لازم به ذکر است، تفاوت ‌های اصلی بین میز ناهار خوری پلیمری و میز ناهارخوری چوبی عبارتند از:

  • مقاومت در بقایای زمان: فروش میز ناهارخوری پلیمری به دلیل استفاده از مواد پلیمری، مقاومت بالاتری در برابر خرابی‌ های زمانی نظیر خشک شدن، ترکیدگی یا تغییر شکل نسبت به میز ناهارخوری چوبی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. این عامل بر روی قیمت میز ناهارخوری پلیمری تأثیرگذار است.
  • نگهداری و تمیز کردن: افراد زیادی خواستار خرید میز ناهارخوری پلیمری هستند چون دارای سطح صاف و ضدآب هستند، علاوه بر آن که نگهداری و تمیز کردن آسان‌ تری نسبت به مدل های چوبی دارند. فروش میز ناهارخوری پلیمری بیشتر از سوی صاحبان کسب و کار مورد استقبال قرار می گیرد.
  • قابلیت انعطاف‌پذیری: میز ناهار خوری پلیمری به دلیل خواص پلاستیک، قابلیت انعطاف‌پذیری بالاتری نسبت به میز ناهارخوری چوبی دارند که این امر می ‌تواند در صورت نقل و انتقال و جا به جایی آسان ‌تر، آن ‌ها را به گزینه مناسبی برای فضاهای با تغییرات مکرر مکان کند.

در نهایت، انتخاب بین میز ناهار خوری پلیمری و چوبی بستگی به سلایق شخصی، نیازهای کاربران و شرایط استفاده دارد. علاوه بر آنکه قیمت میز ناهارخوری پلیمری نسبت به میزهای چوبی ممکن است ارزان تر باشد. در همین راستا، فروش میز ناهارخوری پلیمری در سایز و طرح های متفاوت صورت می گیرد.

قیمت میز ناهارخوری پلیمری

قیمت میز ناهارخوری پلیمری بر اساس چندین عامل مختلف تعیین می ‌شود. باید در نظر داشته باشید که انتخاب و خرید میز ناهارخوری پلیمری را صرف نظر قیمت، بر اساس کیفیت و متریال به کار رفته در آن انجام دهید. همچنین متناسب با سبک طراحی دکوراسیون داخلی و افرادی که قصد استفاده از این محصول را دارند، بهترین خرید میز ناهارخوری پلیمری و یا چوبی را انجام دهید. برخی از عواملی که ممکن است بر قیمت میز ناهارخوری پلیمری تأثیرگذار باشند عبارتند از:

  • جنس مواد: نوع و کیفیت مواد استفاده شده در تولید میز ناهارخوری پلیمری بسیار مهم است. از این رو قیمت میز ناهارخوری چوبی نسبت به این محصولات تمایز زیادی دارد.
  • ابعاد و طراحی: ابعاد و طراحی میز ناهار خوری پلیمری نیز بر قیمت آن تأثیرگذار است. لازم به ذکر است که قیمت میز ناهارخوری پلیمری بزرگ، بیشتر تعیین می گردد.

به طور کلی، قیمت میز ناهارخوری پلیمری بستگی به موارد فوق دارد. فروش میز ناهارخوری پلیمری در مدل های متنوع، به خریداران کمک می کند که راحت تر بتوانند محصول مورد نظر خود را از طریق فروشگاه بهسازان چوب به صورت آنلاین خریداری کنند.

خلاقیت ، زیبایی ، هنر و طراحی های منحصر بفرد در محصولات پلیمری موج میزند

فروش انحصاری "میزناهارخوری پلیمری" فقط در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب   

ادامه مطلب ˅
ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
8 / 10
از 14 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()