021-66220084
0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
جستجو براساس جنس
جستجوی تخت های باکسدار
جستجوی تخت های لمسه دار
جستجوی تخت های وکیومی
جستجوی تخت های طرح دار
جستجوی تخت های ساده
جستجوی تخت های فلزی
کالا برای:

تخت خواب دو نفـره

مرتب سازی بر اساس : جدیدترین پربازدید ترین حراجی ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

شرکت بهسازان چوب یکی از بزرگترین تولید کننده های تخت خواب دو نفره می باشد، که با تولید مدل های زیبا و مشتری پسند توانسته نیاز اغلب مشتریان خود را براورده کند، در تخت خواب دو نفره شرکت بهسازان چوب از با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده تا زیبایی همراه با استقامت و کیفیت برای شما به ارمغان بیاورد.

تخت خواب دو نفره بسیار برای افرادی که دارای اتاق خواب کوچک می باشند و امکان قرار دادن سرویس خواب و یا برای افرادی که میخواهند با هزینه کمتری به نسبت سرویس خواب، به تخت خواب دو نفره خود برسند گزینه بسیار مناسبی است.

فروش تخت دو نفره

فروش تخت دو نفره از محصولات پرفروش بهسازان چوب محسوب می گردد. همانطور که می دانید، امروزه تنوع سایز و مدل های تخت دو نفره افزایش یافته است. در نتیجه افراد مختلف متناسب با سلایقی که دارند، می توانند راحت‌تر نسبت به خرید تخت دو نفره چوبی اقدام کنند. نوع تخت خواب بر روی سلامت افراد تأثیرگذار است چون داشتن خواب با کیفیت به افراد کمک می کند که بتوانند فعالیت روزمره خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. قیمت تخت دو نفره نسبت به کیفیت متریال به کار رفته در گام دوم در خرید تخت خواب دو نفره باید در نظر گرفته شود. فروش تخت دو نفره چوبی در کنار تخت های فلزی از سوی بسیاری افراد مورد استقبال قرار می گیرد. در نتیجه متناسب با نیاز و توان مالی می توانید اقدام ب خرید تخت دو نفره ارزان و یا گران نمائید. شاخص های متعددی در فروش تخت دو نفره وجود دارد که باعث گردیده در این جا شما را با آن ها آشنا سازیم. سایز استاندارد تخت دو نفره چوبی در اکثر کشورها که به عنوان "تخت دو نفره استاندارد" شناخته می شود، عبارتند از:

  • عرض: حدود 140 تا 160 سانتیمتر
  • طول: حدود 190 تا 200 سانتیمتر

به همین دلیل، برای خرید تخت دو نفره می توانید ابعاد استاندارد را انتخاب نمائید. در عین حال امکان خرید تخت دو نفره چوبی در ابعاد سفارشی نیز وجود دارد. لازم است که بدانید تطابق میان متراژ اتاق خواب و سایز تخت خواب دو نفره یک نیاز محسوب می گردد و خریدار بایستی اطمینان خاطر نسبت به چنین موضوع مهمی پیدا کند.

تخت خواب دو نفـره

خرید تخت دو نفره

خرید تخت دو نفره در سایز و جنس متفاوت امکان پذیر است. در نتیجه علاقه مندان به خرید تخت دو نفره چوبی می توانند در ابعاد کوچک، متوسط و یا بزرگ انتخاب خود را انجام دهند. در نتیجه متناسب با متراژ و طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب، از میان لیست فروش تخت دو نفره چوبی، بهترین انتخاب خود را متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، انجام دهید. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت تخت دو نفره، کیفیت متریال به کار رفته در محصول است. لازم است که بدانید اجزای اصلی یک تخت دو نفره شامل موارد زیر می شود:

  • قاب تخت: قسمت اصلی تخت دو نفره که بر روی آن می خوابند. این قسمت معمولاً از چوب یا فلز ساخته می شود. از این رو قیمت تخت دو نفره بر اساس جنس به کار رفته متفاوت مشخص می گردد.
  • رویه تخت: پارچه ‌ای که بر روی قاب تخت قرار می گیرد و کمک به راحتی خوابیدن و استراحت دارد. رویه تخت خواب دو نفره چوبی و فلزی معمولاً قابل جدا شدن و شستشو است.
  • تشک: لایه‌ ای از فوم یا فایبرگلاس که بین رویه تخت و قاب تخت خواب دو نفره چوبی قرار می گیرد و به افزایش راحتی خواب کمک می کند.
  • پایه ‌ها: اجزایی که زیر قاب تخت دو نفره قرار می‌ گیرند و تخت را از زمین بالا نگه می دارند. برای ساخت پایه ها از چوب یا فلز استفاده می شود.
  • صفحات بالش: بالش‌ های استفاده شده برای خوابیدن بر روی تخت و افزودن راحتی به خواب صورت می گیرد. هنگام فروش تخت دو نفره باید از کیفیت پارچه به کار رفته در آن ها اطمینان حاصل نمائید که پرزهای نرم داشته باشند.

به طور کلی اجزای اصلی یک تخت دو نفره محسوب می گردند. البته بسته به طراحی و نوع تخت، ممکن است برخی اجزای دیگر نیز در فروش تخت دو نفره مشاهده نمائید.

فروش تخت خواب دو نفـره

تخت دو نفره کینگ یکی از اندازه‌ های بزرگتر این نوع تخت خواب محسوب می گردد و ابعاد آن معمولاً ۱۸۰ × ۲۰۰ سانتی ‌متر است. این اندازه تخت دو نفره مناسب برای افرادی است که فضای بیشتری در اتاق خود دارند یا به دنبال راحتی بیشتر در خوابیدن هستند. در نتیجه قیمت تخت دو نفره کینگ نسبت به تخت دو نفره معمولی در ابعاد کوچک تر، گران تر باشد.

قیمت تخت خواب دو نفره

قیمت تخت دو نفره استاندارد، که به طور عمومی به عنوان تخت دو نفره معمولی نیز شناخته می شود، ارزان است. در این جا به برخی از ویژگی های مهم در انتخاب، خرید و تمایز قیمت تخت دو نفره اشاره خواهیم نمود که عبارتند از:

  • ابعاد: ابعاد استاندارد یک تخت دو نفره چوبی معمولاً حدود ۱۳۵ × ۱۹۰ سانتی ‌متر است. هر چه سایز تخت دو نفره بیشتر شود، گران تر به فروش می رسد.
  • جنس: قیمت تخت دو نفره به جنس آن نیز بستگی دارد. عمدتاً تولید و فروش تخت دو نفره با جنس ‌های مختلفی مانند چوب و فلز صورت می گیرد. انتخاب جنس تخت بستگی به سلیقه شما دارد.
  • طراحی: فروش تخت دو نفره چوبی استاندارد در انواع طراحی از جمله ساده، کلاسیک، مدرن و روستیک صورت می گیرد. شما می توانید متناسب با سلیقه خود خرید تخت دو نفره را انجام دهید.
  • قابلیت تعویض تشک: بسیاری از تخت ‌های دو نفره استاندارد قابلیت تعویض تشک را دارند. که این امکان به شما اجازه می ‌دهد متناسب با بودجه خود نسبت به خرید تخت دو نفره ارزان اقدام کنید.
  • پایه‌ها: فروش تخت‌ دو نفره با پایه ‌های محکم و پشتیبان‌دهنده، بیشتر از سوی افراد مورد استقبال قرار می گیرد چون می توان از دوام و استحکام تخت اطمینان حاصل کرد.
  • قابلیت تعویض: برخی از انواع تخت‌ دو نفره استاندارد دارای قابلیت تعویض قسمت ‌های مختلف هستند، که این ویژگی به خریدار اجازه می ‌دهد تا تخت خواب خود را به راحتی تغییر دهند.

به طور کلی، فروش تخت دو نفره با ابعاد، جنس و طراحی متنوع به شما کمک می کند که بتوانید تخت خواب دو نفره ارزان و در عین حال با کیفیت خریداری کنید.

ادامه مطلب ˅
ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
8 / 10
از 20 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()