021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 16 تير 1397 در ساعت 42 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 **راهنمای خرید یک میز ناهارخوری مناسب**

بی شک زندگی امروزی طوری شده که از فرهنگ گذشته در بعضی مواقع پشتیبانی نمیکند، چونکه زندگی ماشینی باعث شده تا شیوه خوردن ، آشامیدن و خوابیدن عوض بشه الان دیگه کمتر خانه ای  را میتوان یافت که میز ناهارخوری را در آن پیدا نکنی و دیگه کالای لوکس و تجملی بحساب نمیاید بلکه یکی از لوازم واجب و حتمی خانه ها شده.خانه ها چه کوچک و چه بزرگ باشد تولید کننده ها به فکر میز ناهار خوری هایی هستند که هر کس به اندازه محیط زندگی خویش از این میز ناهار خوری ها تهیه کرده و استفاده نمایند .

    **پس برای خرید این کالای واجب، هیچ تردیدی بخود راه ندهید .برای اینکه بی گدار به آب نزنید این مقاله را تا آخر مطالعه نمائید و با اطلاعات کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

    **یک میز ناهار خوری خوب و مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و بیشتر مردم چه میز ناهارخوری هایی را انتخاب مینمایند.تا شما هم یک انتخاب درست و ایده آلی را داشته باشید:

1- برای خرید یک میز ناهارخوری باید توجه کنید که ارتفاع میز با مشخصات فیزیکی شما سازگاری داشته و مناسب باشد،مثلا" اگر شما زیاد قد بلندی ندارید نباید سراغ میزهایی که  ارتفاع بلندی دارند بروید.نگران انتخاب اینجور میز ها هم نباشید چونکه در این فروشگاه تنوع میز ناهارخوری زیاد میباشد و با یک جستجوی کوچک میتوانید مناسب قد خود را پیدا نمائید.

2- جهت تشخیص میز استاندارد به این شکل عمل کنید : وقتی که روی صندلی ناهارخوری می نشینید کاملا" صاف نشسته و سینه ها به جلو باشد ، بلندی میز بایستی تا قسمت زیرین قفسه سینه شما باشد و مشت خود را گره کنید و زیر چانه خود بگذارید طوری که آرنج شما روی میز و مشت گره کرده خود را زیر چانه قرار داده و به راحتی دست خود را بتوانید به حرکت در بیاورید، اگر فشاری در مشتهای خود احساس کردین این یعنی میز برای شما ارتفاع بالایی داردو اگر دستهای شما به راحتی چپ و راست میرود و احساس راحتی میکنید یعنی یک میز استاندارد خریداری نمودین ، و بهنگام صرف غذا تمامی اعضای بدن شما احساس آرامش و راحتی را خواهد داشت.

3- برعکس میز نباید آنقدر کوتاه باشد که مجبور شوید کمر خود را به جلو خم کنید، البته اگر این ارتفاع کم باشد یه سری میز ها در این فروشگاه هستند که پایه ها ریگلاژی ( قابل تنظیم) هستند و میتوانید به راحتی از این نوع میز ناهار خوری ها استفاده نمائید.پایه ها ی میز تا حدود 10 سانتی مترقابل تنظیم شدن میباشند.

4- میز غذا خوری های 2 ، 4 و یا 6 نفره ها را میتوان در آشپزخانه خود جای داده و اگر بیشتر از این تعداد نفرات باشد جای آن در اتاق پذیرایی است و برای  خانه های متراژ بالا مناسب میباشد و بعضی از مدل ها را میشه برای حتی 24 نفره تولید نمود.خریدارانی که قصد همچین میز ناهارخوری هایی را دارند بایستی با دفتر فروشگاه هماهنگی صورت گیرد و سفارش داده شودو مناسب با دیزاین و زرق و برق محیط پذیرایی خود باشد.

5- اگر یک فرصتی را پیدا کنید و برای خرید میزهای ناهار خوری یه سری به فروشگاه های سطح شهر بزنید وشلوغی خیابان ها و استرس جریمه شدن ها را بر تن خود بمالید خواهید دید انواع میزغذا خوری هایی تو بازار پیدا میشود و از کمترین قیمت تا چندین میلیونی میشه پیدا نمود مهم اینه که با خیالی راحت و متناسب با سلیقه خود و در یک نگاه میشه این جور ناهار خوری ها را در یک فروشگاه اینترنتی که خریداران محترم را از شلوغی و استرس و غیره نجات دهد پیدا نمود،و با قیمتی مناسب و با بهترین کیفیت و در مدلهای مختلف و در هر سلیقه و ایده آل و به همراه ارسال رایگان و تسویه حساب پس از تحویل کالا تهیه کرد ،آیا زمان و موقعیت این نوع شیوه خرید، هنوز برای ایرانی ها نرسیده ؟ چرا

6- انواع میز غذا خوری هایی تولید میشود که از جنس پلاستیکی ،چوبی ، پلی استری(رزین) و نوع جدید میز ناهارخوری پلیمری ( ABS )  میباشند. خب پلاستیکی از بحث ما خارج است و ما بیشتر روی اجناس چوبی و پلی استری تمرکز داریم.میزناهارخوری چوبی از انواع چوب روسی،توسکا،سفید،ممرزو چوب راش تولید میشود و صد البته چوب راش در انتخاب اول قرار دارد و بعد از آن چوب توسکا و چوب ممرز در رده دوم و سوم میشه قرار داد.

اگر شما بدنبال میز ناهارخوری بادوام و در عین حال محکم و ظریف و استاندارد هستید حتما" میز نهار خوری را که از چوب راش تهیه شده خریداری نمائید، یا نه ،اگرمیخواهید کیفیت معمولی و ظریف و قیمتی مناسب داشته باشد،انتخابتون از چوب توسکا و یا از چوب ممرز باشد.

در ایران برندهای معروفی هستند که سابقه چندین ساله در این زمینه دارند و کارهای بسیار باکیفیت وبا گارانتی های معتبراز این نوع میز ناهارخوری را تولید ارایه مینمایند،  از جمله برند معروف دارکوب و ماندگار و غیره ،شما محصولات این برند ها را در همین سایت میتوانید ملاحظه فرمائید.

7- میز ناهار خوری هایی دیگری هم  تولید میشود که از جنس پلی استری یا همان رزین میباشد که با ریخته گری  مواد در شکلها و قالبهای مختلف تولید و عرضه میشود و به نظر میرسد که آینده خوبی نخواهد داشت چونکه احتمال شکستگی در آنها زیاد دیده میشود و هزینه ی اضافی رو دست خریدار میگذارد.

8- نوع دیگری از میز ناهارخوری ها جدیدا" تولید میشود که از جنس پلیمری یا همان ABS میباشد از جمله خصوصیات زیر را دارا میباشند:

مقاوم در مقابل ضربه ، ضد رطوبت ، اتصالات پیچ و مهره ای ،عدم تغییر و پوسته شدن رنگ ، قابل تعویض قطعات هر بخش میز ناهار خوری . این میز ناهارخوری پلیمری در مقایسه با میز ناهارخوری های چوبی راش کمی قیمت بالایی دارد ولی از تکنولوژی روز مواد بهره میبرد و کاری بسیار ظریف ، بادوام ، زیبا و مقاوم میباشد و مخصوص افرادی که زیبایی و محکمی کالا را بیشتر مد نظردارند بسیار ایده آل و مناسب خواهد بود.( از بخش" میز ناهارخوری " همین سایت میتوانید به این محصولات دسترسی داشته باشید و نمونه های آنرا ملاحظه فرمائید)     


نمونه میز ناهارخوری 6 نفره پلیمری مدل رز    

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()