021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 20 خرداد 1397 در ساعت 32 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در انتخاب تخت خواب یک نفره به این موارد توجه کنید

تخت خواب یک نفره از جمله تخت های پرمتقاضی میباشد که تنها یک نفر میتواند بر روی آن به استراحت بپردازد. برای خرید تخت خواب یک نفره نمیتوان بدون اطلاعات کافی اقدام به خرید کرد وباید نکاتی در نظر گرفته شود. در انتخاب تخت خواب یک نفره به این موارد توجه کنید:

1. اولین نکته که بسیاری از خریداران به آن توجه نمیکنند تناسب تخت خواب یک نفره با دکوراسیون و رنگ اتاق میباشد. فقط جنبه های ظاهری تخت را در نظر نگیرید. تناسب بین تخت خواب یک نفره با دکوراسیون از لحاظ رنگ و طرح باید حفظ شود. در بسیاری موارد مشاهده میشود که مشتری در هنگام خرید هیچگونه توجهی به تناسب آن با دکوراسیون داخلی ندارد و فقط توجه خاصی به ظاهر آن دارد. ظاهر تخت خواب یک نفره شاید در فروشگاه زیبا و جذاب به نظر برسد ولی ممکن است با دکوراسیون داخلی شما هیچ گونه همخوانی نداشته باشد.

2. جنس تخت خواب یک نفره باید از باکیفیت ترین متریال باشد. معمولا تخت خواب یک نفره از چوب ساخته میشود. چوب به کار رفته در ساخت تخت باید محکم و با دوام باشد. چوب تخت نباید با گذشت چند سال از عمر آن پوسیده شود.

3. برخی از انواع تخت خواب یک نفره وجود دارد که ابعاد بسیار بزرگی دارند و همین ابعاد بزرگ باعث شده تا دیگر جایی برای سایر وسایل در اتاق باقی نماند. ابتدا متراژ اتاق خود را اندازه بگیرید و سپس تخت خود را نسبت به ابعاد تهیه کنید. ابعاد تخت نباید بیش از اندازه بزرگ و نه به اندازه ای کوچک باشد که فرد در هنگام استراحت از روی آن بیفتند.

در انتخاب تخت خواب یک نفره به این موارد توجه کنید:

4.  تشک تخت خواب یک نفره نیز از نکات بسیار مهم میباشد. تشک تخت باید از راحتی زیادی برخوردار باشد و فرد در هنگام استراحت بر روی آن احساس خوبی داشته باشد. در عین حال تشک تخت خواب یک نفره باید با دوام نیز باشد. اگر تشک از دوام خوبی برخوردار نباشد در مدت کوتاهی کیفیت خود را از دست خواهد داد و یا دوخت آن باز خواهد شد.

5. در برخی از انواع تخت خواب یک نفره پشتی تعبیه شده است. پشتی از ویژگی های مهم یک تخت خواب میباشد. در صورتیکه پشتی برای تخت تعبیه شده باشد میتوانید بر روی آن تکیه داده و به مطالعه بپردازید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()