021-66220084
0
>> >> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
جستجوی میز تحریر تنظیمی
جستجوی میز تحریر طرح چینی
جستجوی میز تحریر نشسته
جستجوی میز تحریر تاشو
کالا برای:

میز تحریر کودک

مرتب سازی بر اساس : جدیدترین پربازدید ترین حراجی ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

 استفاده از میز در تمامی مراحل زندگی امروزی بیشتر شده و روز به روز استفاده از یک میز بیشتر احساس میشود چونکه علاوه بر راحتی، یک دکوری هم در منزل و یا محل کار محسوب میشود، میز تحریرکودک هم یکی از لوازمات واجب برای اتاق کودک میباشد، بنابراین اگر به فکر سلامتی و طرز درست نشستن کودک خود هستید، از همان دوران کودکی بایستی به فکر خرید میز تحریر کودک برای فرزند خود باشیم تا علاوه بر سلامتی، طرز درست نشستن را هم یاد بدهیم و درآینده برای اندام و هیکل فرزند دلبندمان مشکلی پیش نیاید و سلامتی جسمی فرزند خود را تضمین نمائیم.فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب ارائه دهنده انواع میز تحریرکودک برای فرزندان شما است.  

میز تحریر کودک در طرح های متنوع طراحی، تولید و به بازار عرضه می شوند. فروشگاه بهسازان چوب توانسته اند با گسترش فعالیت خود، انواع میز تحریر کودک را در لیست محصولات لوازم خانگی به فروش می رسانند. با توجه به جثۀ کوچک کودکان و نوجوانان، معیارهای متعددی در خصوص انتخاب و خرید میز تحریر کودک در نظر گرفته می شود. به همین دلیل در اینجا شما را با برخی از مهمترین نکات در زمینۀ چگونگی انتخاب یک میز تحریر کودک خوب آشنا می سازیم. بنابراین اگر در این حوزه اطلاعات جامع در اختیار ندارید، با ما همراه باشید تا بدین وسیله راحت تر از گذشته انتخاب و خرید میز تحریر فرزندانتان را انجام دهید. تولید میز تحریر کودک در رده های سنی پایین انجام می پذیرد و متناسب با روحیۀ شاد آنان، از ترکیب رنگبندی شاد استفاده می گردد.

با توجه به اینکه کودکان و نوجوانان زمان زیادی را برای مطالعه صرف می کنند، انتخاب میز تحریر کودک استاندارد و مناسب نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد. والدین بایستی با در نظر گرفتن تمام زوایا، بتوانند بهترین انتخاب را برای کودک خود انجام دهند. در نتیجه والدینی که تمایل به خرید میز تحریر کودک دارند، می توانند همراه ما باشند تا بیشتر با فاکتورهای انتخاب میز تحریر مناسب و استاندارد آشنا شوند.  

میز تحریر کودک

انواع میز تحریر کودک

با توجه به اینکه میز تحریر کودک کاربرد معینی دارد ولی تولید کنندگان تلاش نموده اند متناسب با روحیۀ آنها، متناسب با جنسیت آنها، اقدام به تولید و فروش میز تحریر کودک پسرانه و میز تحریر کودک دخترانه نمایند. بدین ترتیب متناسب با فرزندتان به سهولت می توانید میز تحریر مناسبی را خریداری نمائید. هنگام خرید میز تحریر کودک نیز بایستی یک سری نکات مهم و کلیدی را در نظر بگیرید، رعایت ارگونومیک فیزیکی بدن از جملۀ این موارد به شمار می رود.

در واقع نکتۀ مذکور نسبت به صندلی میز تحریر مطرح می گردد چون کودکتان مدت زمان طولانی بر روی صندلی می نشیند. بدین وسیله متناسب با جثه کودکتان بایستی میز تحریر در ابعاد مناسب خریداری نمائید که راحت تر کودک بتواند دستان خود را بر روی میز قرار دهد. ضمن آنکه ارتفاع نشیمنگاه صندلی از سطح زمین باید به نحوی باشد که کودک به طور کامل بتواند کف پاهای خود را بر روی زمین قرار دهد. از طرفی میزان فاصلۀ سطح میز نسبت به صندلی نیز حائز اهمیت می باشد. بدین وسیله متناسب با قد فرزندتان بایستی در انتخاب میز تحریر کودک توجه ویژه داشته باشید.

میز تحریر کودک

خرید میز تحریر کودک

جهت خرید میز تحریر کودک می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی فرزندتان و در نظر گرفتن موارد مذکور، انتخاب مناسب تری داشته باشید. در زمان خرید میز تحریر دخترانه، طرح و رنگبندی آن برای فرزندتان حائز اهمیت خواهد بود. عرض صندلی وابسته به اندام کودکتان دارد. در همین راستا، نشیمنگاه صندلی کودک در ابعاد 47 الی 50 سانتی متر استاندارد در نظر گرفته می شود. قطعاً نشیمنگاه صندلی بایستی به نحوی باشد که نود درصد طول ران آن را بگیرد. در صورت کوچک بودن آن، می تواند مشکلات عضلانی بر روی کودکتان داشته باشد. قطعاً فشار بیش از اندازه به زانوهای فرزندتان می آورد. بدیهی است، پیش از اقدام به خرید میز تحریر کودک، جثۀ فرزندتان نسبت به چاق و لاغر بودن در نظر گرفته شود.

طول صندلی بر اساس میزان قد و همچنین استخوان بندی کودک انتخاب می گردد. عمدتاً طول صندلی 40 سانتی متر بوده و برای کودکان بلند قد مناسب بوده و این در صورتی است که برای کودکان قد کوتاه، کوچکتر می توانید انتخاب نمائید. ارتفاع صندلی هر قدری است، بایستی زانوها در زاویۀ 90 درجه قرار گرفته گرفته شوند.

فاکتور مهم دیگری که در انتخاب میر تحریر کودک حائز اهمیت است، رویۀ صندلی نباید بیش از اندازه حالت سفت و یا نرم داشته باشد. جنس رویۀ صندلی بایستی قابلیت ارتجاعی داشته باشد و هنگام وارد نمودن فشار ملایم بر روی صندلی، انگشت تنها یکی، دو سانتی متر به داخل فرو رفته و مجدداً به حالت اولیۀ خود باز گردد.

قیمت میز تحریر کودک

قیمت میز تحریر کودک، متناسب با موارد مذکور تعیین می گردد. در واقع جنس، طرح و ابعاد از جمله فاکتورهای مهم در تعیین قیمت میز تحریر کودک به شمار می روند. بدین ترتیب امکان خرید میز تحریر با قیمت ارزان و گران برای شما فراهم می باشد. البته همواره توصیه ما برای خرید میز تحریر کودک، پیش از در نظر گرفتن قیمت، جنس بدنه میز و رعایت نکات ارگونومیک بدن در طراحی صندلی میز تحریر می باشد. بدیهی است، انتخاب نا مناسب میز تحریر، می تواند در بلند مدت فشار بیش از اندازه به ستون فقرات و کمر شخص وارد کند.

بنابراین متناسب با جثۀ فرزندان خود، امکان خرید میز تحریر کودک در ابعاد مناسب فراهم می باشد. بدیهی است فاکتورهای مذکور بر روی انتخاب شما تأثیرگذار می باشد و بایستی متناسب با فرزندتان بهترین انتخاب را انجام دهید. عمدتاً سطح رویه میز بایستی بزرگ در نظر گرفته شود و بدین ترتیب متناسب با کودکتان می توانید انتخاب نمائید. هنگام خرید میز تحریر کودک، نشستن فرد بر روی صندلی و قرار گرفتن بر پشت میز، می تواند به شما کمک کند که نسبت به انتخابی که انجام داده اید، مطمئن گردید. جهت مشاهدۀ مدل های جدید میز تحریر کودک و سفارش حضوری و یا اینترنتی می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با سابقۀ درخشانی که در حوزۀ فروش تجهیزات و لوازم خانگی چوبی دارند، می توانند شما را در انتخاب مناسب ترین میز تحریر کودک راهنمایی کنند.

 

ما را در اینستاگرام فالوو کنید تا از آخرین محصولات فروشگاه باخبر شوید.

www.instagram.com/behsazanchoob.ir 

برای مشاهده جدیدترین محصولات ما لطفا در کاتال تلگرامی ما جوین شوید.

 
ادامه مطلب ˅
8 / 10
از 8 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()