021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 19 خرداد 1397 در ساعت 45 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اطلاعات بیشتر در مورد مبل اداری  

مبل اداری یا بهتر است بگوییم نیم ست اداری، مجموعه ای از مبل های اداری است که برای استفاده در دفاتر، شرکت ها و سالن های انتظار مورد استفاده قرار می گیرد. نیم ست اداری بخاطر این گفته می شود که در مقایسه با مبل های خانگی از نظر واحد کم می باشد در صورتیکه مبل های خانگی ست کامل دارند و معمولا" از تعداد واحد 7 و یا 9 نفره ساخته می شود، که شامل یک عدد کاناپه، 3 نفره و یک واحد 2 نفره و به تعداد 2 عدد واحد تک نفره است. ولی در مبل اداری در کل 4 واحد حساب می شود یعنی اینکه یک عدد از آن برای 2 نفره و 2 عدد هم برای تک نفره است. بخاطر همین برای مبل های اداری اصطلاح نیم ست گفته می شود. امروزه کمتر دفتری را پیدا می کنید که مبلمان نباشد. مبلمان بودن دفتر و یا محل کار خود، این خوبی و مزیت را دارد که ارباب رجوع تا پایان کار خود براحتی در روی مبل لم داده و از سرپا بودن خسته نمی شود و با آرامش نیاز خود را در آن دفتر برطرف می نماید.یکی از ملزومات دفاتر و شرکت ها داشتن مبل اداری میباشد که اولا" بر دکوراسیون محل تاثیر بسزایی داشته ودوما"  از مشتریان خود به نحو احسن پذیرایی میشود و با کمال رضایت محل خود را ترک مینماید.برای داشتن نیم ست اداری به جلو مبلی هم نیاز دارین که با مبل های خود ست گردد و پذیرایی بر روی آنها انجام گردد نمونه های جلو مبلی و میز عسلی را تو فروشگاه ما میتوانید ملاحظه نموده و در صورت نیازبه خرید آن اقدام نمائید.

در بعضی از دفاترو سالن ها،  بدلیل بزرگ بودن محل یک دست نیم ست اداری کفاف نمی کند بنابراین میتوان واحدهای مبل اداری را افزایش داده و حتی با دیزاین محل کار خود ست نمود، بخاطر همین ما در اینجا فرمول هایی برای شما ارائه می دهیم که به هنگام خرید بتوانید به راحتی و هر تعدادی که نیاز دارید واحد اضافی خریداری کنید و نیاز خود را برطرف سازید و با آگاهی کامل از جمع کل قیمت به خرید خود اقدام نمائید.

جهت آگاه شدن از طرز محاسبه کردن واحد اضافه یک نیم ست اداری می توان از فرمول زیر استفاده نمود:

قیمت هر یک واحد یک نفره =  3.5÷ قیمت کل نیم ست

قیمت یک واحد دو نفره = 1.5 × 3.5 ÷ قیمت کل نیم ست

نیم ست های مختلفی با قیمت های مناسب در فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب موجود است که هر خریدار براساس نیاز و هزینه ای که برای خرید یک نیم ست اداری مد نظر دارد، خریداری نماید. همچنین این فروشگاه محصول خریداری شده را تا درب محل و بدون هیچ هزینه حمل بصورت رایگان ارسال می نماید و پس از تحویل مبلغ آنرا تسویه می نماید.

ارسال نظر

حمید راستی نگار :
0 1
سللام . خسته نباشین . میخواستم بدونم میشه رنگ چرم و ابعاد این مبل اداری را تغییر داد و چند روزه به دستم میرسه ؟ ممنون از سایت خوبتون
مدیریت :
1 0
با سلام . بله میشه رنگ چرم مبل را عوض نمود ولی ابعاد مبل را نمیشه تغییر داد . یک هفته کاری تحویل میدیم
مدیریت :
0 1
با سلام . بله میشه رنگ چرم مبل را عوض نمود ولی ابعاد مبل را نمیشه تغییر داد . یک هفته کاری تحویل میدیم
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
1 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()