021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 15 مرداد 1397 در ساعت 53 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تخت خواب یک نفره و مشخصات آن

تخت خواب یک نفره از جمله تخت هاییست که برای اتاق های کم جا بسیار مناسب میباشد. تخت خواب یک نفره بر خلاف تخت خواب دو نفره فضای کمی از اتاق را اشغال میکند و برای افرادی که بصورت مجردی زندگی میکنند بسیار مناسب میباشد.تخت خواب یک نفره انواع و اقسام مختلفی دارد و تشخیص اینکه کدام تخت مناسب و باکیفیت تر میباشد دشوار است. تخت خواب یک نفره و مشخصات آن باید به گونه ای باشند که بتوان کیفیت آن را تشخیص داد.

تخت خواب یک نفره و مشخصات آن:

1.  اولین ویژگی بسیار مهم در تخت خواب یک نفره نوع متریال به کار رفته در ساخت آن میباشد. تخت خواب یکنفره چه از چوب ساخته شده باشد و چه از فلز باید از بهترین نوع متریال ساخته شده باشد و به راحتی با فشارهایی که به آن وارد میشود نشکند و یا ترک بر ندارد.

2. از جمله ویژگی های یک تخت خواب یک نفره باید به ابعاد آن اشاره کرد. ابعاد در یک تخت بسیار مهم است. اگر تخت یک نفره بیش از حد بزرگ باشد فضای زیادی از اتاق را اشغال خواهد کرد و برای سایر وسایل فضایی باقی نخواهد ماند. ابعاد بسیار کوچک نیز مناسب نیست. ابعاد تخت خواب یک نفره اگر بیش ازحد کوچک باشد موجب میشود تا فرد به هنگام خوابیدن بر روی آن غلت خورده و به زمین بیفتد.

3. وزن در تخت خواب یک نفره و مشخصات آن بسیار مهم است. اگر تخت وزن زیادی داشته باشد حمل آنرا با مشکل مواجه خواهد کرد. ممکن است قصد داشته باشید تا تخت را به مکان دیگری حمل کنید که در این صورت اگر وزن بالایی داشته باشد، حمل آن مشکل خواهد بود.

4. رنگ تخت خواب یک نفره باید  با دکوراسیون داخلی شما هماهنگی داشته باشد. هرگونه عدم هماهنگی بین دکوراسیون و همچنین تخت باعث میشود تا نمای نازیبایی پیدا کند. ابتدا به مدرن و یا کلاسیک بودن دکوراسیون خود دقت کنید و سپس تخت خواب یک نفره خود را بر اساس آن سفارش دهید.

5. تشک نیز در تخت خواب یک نفره و مشخصات آن نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. تشک نباید جنس خشکی داشته باشد و در هنگام خواب باعث ناراحتی مصرف کننده نشود. علاوه بر این تشک باید در برابر فشار مقاومت بسیار خوبی داشته باشد و با فشارهایی که به آن وارد میشود کیفیت خود را از دست ندهد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
9 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()