021-66220084
0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 25 مرداد 1397 در ساعت 19 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نکات مهم در خرید یک آباژور

اگر قصد خرید آباژور برای منزل خود هستید و اطلاعاتی در مورد شناخت آباژور ندارید مطالعه کامل این مقاله برای شما کمک می کند تا در یک خرید، انتخابی درست داشته و از خرید خود لذت ببرید و مهمترین نکات کاربردی که برای خرید لازم است بدانید. تاثیر بسیار زیاد و عمیقی که یک آباژور برای دکوراسیون یک اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و حتی اتاق خواب می گذارد چنان مهم است که غیر قابل انکار می باشد. هر چند در نگاه اول تاثیر چندانی نداشته باشد ولی تاثیر غیر قابل انکار آنرا در زیبا جلوه دادن دکوراسیون اتاق خانه شما مشاهده می شود.

بیشتر افراد روشنایی منزل خود را از لوستر و قندیل انتخاب می کنند و برای دکور اتاق خود از آباژور بهره می برند در صورتی که اگر از آباژور بیشتر در یک خانه استفاده شود، محیط آرام بخشی را بر روی افراد اعضای خانواده می گذارد.

پس برای خرید آباژور ایده آل، آگاهی داشتن از مشخصات و نوع آن بسیار مهم خواهد بود. اگر مبلمان منزل شما به سبک مدرن ساخته شده بهتر است از آباژوری استفاده کنید که به سبک دکور و منزل شما نزدیک باشد و یا اگر به سبک سنتی است حتما" از آباژورهایی استفاده کنید که چوب بیشتر در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته و کلاهک آن به شکل مخروطی و از جنس پارچه باشد.

نکته بعدی در انتخاب فرم آباژور شماست که از جنس مبلمان اتاق پذیرایی و رنگ آمیزی آن همخوانی داشته باشد.

 نکته مهمتراینکه در هر کجای اتاق خواب و یا اتاق پذیرایی خود احساس می کنید که نور کافی در آن محل کم است و نیاز به روشنایی بیشتری دارد که با روشنایی لوستر و دیوار کوب یکسان باشد حتما" از آباژورهای مناسب برای آن محل استفاده کنید تا یکنواختی نور را در فضای اتاق ها بوجود بیاورد و احساس شادابی و نشاط را به منزل خود هدیه نمائید. شکل و ترکیب آباژور طوریست که چه در حالت روشن و چه در حالت خاموش کمک بزرگی برای دکوراسیون یک منزل می باشد. هر چند روشن باشد و از نورهای ملایم رنگی بهره ببرد بسیار زیبا خواهد بود.

این هم بدانید، اگر در کنار میز ناهار خوری از آباژورهای بلند و ایستاده استفاده کنید و حتی به تعداد دو عدد در طرفین میز ناهار خوری باشد حس رمانتیکی را برای خود ایجاد می نمائید. هر چند در بالای میز ناهار خوری خود یک لوستر زیبا هم وجود داشته باشد، این کار باعث می شود نور به فضای محیط شما زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشد.

و آخرین نکته این است که اگر قصد خرید آباژور برای اتاق کودک خود هستید حتما" از آباژوری استفاده نمائید که رنگ شاد در آن بکار رفته باشد و کلاهک و بدنه آباژور کودک بصورت عروسکی و شخصیت کارتونی در ساخت آن بکار رفته باشد تا برای فرزند دلبند شما جذابیت داشته باشد و با آن انس بگیرد. نکات بسیار دیگری هست که در مقالات بعدی به همه آن اشاره خواهیم کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
8 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()