021-66220084
0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در میز تلویزیون
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ
کالا برای:

میز تلویزیون

مرتب سازی بر اساس : جدیدترین پربازدید ترین حراجی ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

شرکت بهسازان چوب تولید کننده انواع میز تلویزیون و LCD در شیک‌ترین مدل‌ها در دو نوع میز تلویزیون و LCD چوبی  و همچنین میز تلویزیون و LCD شیشه‌ای در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌ها گوناگون و متنوع می‌باشد.

در خرید میز تلویزیون و LCD به نکاتی مانند سایز آل سی دی ، اندازه اتاق نشیمن و تعداد طبقات مورد نیاز برای قرار دادن لوازم جانبی و همچنین تعداد کشوها و ارتفاع میز باید بسیار دقت کرد. انتخاب یک میز LCD مناسب می‌تواند جلوه‌ای بسیار زیبا به اتاق نشیمن شما بدهد. شرکت بهسازان چوب با تولید میز های LCD متنوع و با کیفیت توانسته میزان زیاد رضایت مشتریان را برای خود به ارمغان بیاورد.

فروش میز تلویزیون

میز تلویزیون در ابعاد مختلفی ساخته می ‌شود و بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. فروش میز تلویزیون در طرح های متنوع توسط فروشگاه بهسازان چوب انجام می شود. این مجموعه معتبر امک ن بررسی قیمت میز تلویزیون را در فروشگاه اینترنتی خود، برای کاربران فراهم نموده اند. در نتیجه متناسب با فضای دکوراسیون منزل و محل قرار دادن آن می توانند نسبت به خرید میز تلویزیون اقدام کنند. شاخص های اصلی در انتخاب و خرید میز تلویزیون چوبی بررسی ابعاد آن منجمله طول، عرض و ارتفاع آن می باشد. معمولاً ابعاد استاندارد برای میز تلویزیون در بازار وجود دارد، که البته امکان خرید میز تلویزیون سفارشی با ابعاد دلخواه نیز برای عموم مشتریان فراهم می باشد. با انتخاب میز تلویزیون مناسب، می توانید فضای بهتری را برای قرار دادن تلویزیون و همچنین ابزارآلات مرتبط با آن فراهم آورید. فروش میز تلویزیون به صورت ست با میز پذیرایی سالن نشیمن در مراکز فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی صورت می گیرد. در نتیجه افرادی که به دنبال خرید میز تلویزیون چوبی هستند، می توانند با بررسی یک سری فاکتورهای مشخص منجمله قیمت، ابعاد و طرح محصول با کیفیتی را تهیه کنند.

فروش میز تلویزیون

برای تولید میز تلویزیون، از متریال‌ مختلفی استفاده می ‌شود که عبارتند از:

  • چوب: چوب یکی از متریال پرکاربرد برای تولید و فروش میز تلویزیون به شمار می رود. چوب ‌های مختلفی مانند چوب راش، چوب سنبل، چوب ممرز و چوب MDF برای ساخت میز تلویزیون چوبی استفاده می نمایند.
  • فلز: برای تولید میز تلویزیون، از فلزات مانند فولاد، آلومینیوم و آهن استفاده می ‌شود. این نوع میزها معمولاً دارای طراحی ‌های صنعتی و مدرن هستند. عامل مؤثر در تمایز قیمت میز تلویزیون به شمار می رود.
  • شیشه: برای بخش‌هایی از میز تلویزیون، از شیشه استفاده می‌شود تا ظاهر زیبا و شفاف به محصول بدهد. شیشه معمولاً در قسمت بالای میز یا در قسمت رفتارهای آن استفاده می‌شود.
  • پلاستیک: برخی از میزهای تلویزیون با استفاده از پلاستیک تولید می‌شوند، که به دلیل سبک و قابل حمل بودن، برخی از افراد این نوع محصولات را ترجیح می‌دهند.

بسته به سلیقه، نیاز و بودجه شما، می‌توانید انتخاب کنید که از کدام یک از این متریال‌ها برای تولید میز تلویزیون خود استفاده کنید.

خرید میز تلویزیون مناسب

خرید میز تلویزیون در طرح و ابعاد متفاوت قابل انجام است چون شاخص های متعددی در انتخاب یک محصول حائز اهمیت هستند. فروش میز تلویزیون در طرح و جنس های متفاوت، به شما کمک می کند که بتوانید متناسب با نیازتان، محصول با کیفیتی را خریداری کنید. میز تلویزیون استاندارد باید دارای فضای کافی برای قرار دادن لوازم جانبی مانند دستگاه  DVD، کنسول بازی، رسیور و ... باشد. برخی از مدل‌های میز تلویزیون دارای قفسه‌ها، کشوها و قسمت‌های قابل تنظیم هستند که فضای کافی برای قرار دادن این لوازم را فراهم می‌کنند. در نهایت، چون سلایق هر فرد ممکن است متفاوت باشد، مناسب بودن ظاهر و طرح میز تلویزیون برای هر شخصی حائز اهمیت است که البته بر روی قیمت میز تلویزیون نیز مؤثر خواهد بود.

میز تلویزیون

خرید یک میز تلویزیون چوبی برخی مزایای زیر را دارد:

  • ظاهر زیبا: میزهای تلویزیون چوبی دارای ظاهر گرم و طبیعی هستند که به دکوراسیون داخلی اتاق شما جلوه زیبایی می ‌بخشد.
  • قابلیت تطبیق: میزهای تلویزیون چوبی به راحتی با سبک و محیط داخلی اتاق شما تطبیق می‌ کنند و با انواع دکوراسیون ‌ها سازگار هستند.
  • مقاومت: چوب یک متریال مقاوم و پایدار است که میز تلویزیون شما را برای مدت طولانی زمان کاربرد خواهد داد.
  • گستردگی طرح‌ ها و رنگ ‌ها: میزهای تلویزیون چوبی در انواع طرح‌، رنگ و استایل موجود هستند که به شما امکان انتخاب بر اساس سلیقه شما را می ‌دهند.
  • حس گرمای خانه: حضور چوب در دکوراسیون منزل، حس گرمای خانه و صمیمیت را افزایش می‌دهد و فضای داخلی را دوستانه‌تر می‌ کند.
  • قابل بازسازی: در صورت نیاز به تغییرات در طرح یا رنگ میز تلویزیون، محصولات چوبی به راحتی قابل بازسازی و تغییر هستند.

بنابراین، خرید یک میز تلویزیون چوبی نه تنها به زیبایی و شکوه اتاق شما اضافه خواهد کرد بلکه به عنوان یک انتخاب پایدار و مقرون به صرفه نیز شناخته می ‌شود.

قیمت میز تلویزیون

قیمت میز تلویزیون نیز در بازار متغیر است چون شاخص های متعددی در فرآیند تولید آن دخیل هستند. فروش میز تلویزیون چوبی، میز تلویزیون استیل، میز تلویزیون MDF و ... به شما کمک می کند که بتوانید با کیفیت مناسب و سلیقه شخصی، محصول با کیفیت خریداری کنید. قیمت میز تلویزیون چوبی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این جا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • جنس چوب: نوع چوب استفاده شده در ساخت آن تأثیر زیادی بر قیمت میز تلویزیون دارد. چوب‌ های گرانقیمت‌تر باعث افزایش قیمت میز می گردد.
  • طراحی و استایل: طراحی و استایل میز تلویزیون نیز بر قیمت آن تأثیر می‌ گذارد. همواره طرح ‌های خاص و منحصر به فرد دارای قیمت بیشتری هستند.
  • ابعاد و اندازه: ابعاد و اندازه نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت میز تلویزیون به شمار می رود.
  • پایه و ساختار: فروش میز تلویزیون با پایه و ساختار متفاوت باعث تمایز قیمت آن ها با یکدیگر می شود.
  • پوشش و پایان: نوع پوشش و پایان دادن به چوب نیز در تعیین قیمت مؤثر است. در واقع نوع متریالی که جهت مستحکم نمودن و ضد آب کردن میز تلویزیون چوبی به کار برده می شود، عامل مهمی محسوب می گردد.
  • برند و شرکت تولید کننده: برند و شرکت تولید کننده از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت میز تلویزیون چوبی و دیگر محصولات مرتبط است. معمولاً برندهای معروف و با کیفیت دارای قیمت بالاتری هستند.

با توجه به موارد مذکور، قیمت میز تلویزیون در بازار متغیر است. در نتیجه افرادی که تمایل به خرید میز تلویزیون دارند، پس از بررسی مشخصات فنی محصولات، می توانند از طریق فروشگاه بهسازان چوب سفارش خود را ثبت کنند.

ادامه مطلب ˅
ارسال نظر
نام شما :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 2 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()